Gå til innhold

Anbefalte innlegg

9 timer siden, osteper skrev:

Nå er ikke jeg en ekspert på området, men kort fortalt så opererer du utenfor området turboen er designet for. 

Så du må justere ned turbotrykket, eller finne en turbo som takler det. :) Står en del om det hvis du Googler litt!

 

Følger med videre her! Har planer etterhvert om å få ut litt mer av min 525tds og. Men det blir nok ikke før jeg er ferdig med utdanninga og ny bruksbil er innkjøpt. :) 

Trenger vel ikke annet enn å søke kjapt i dieseltråden til TRF? Eller sende ham en PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.8.2016 at 10.31, Shattered skrev:

Trenger vel ikke annet enn å søke kjapt i dieseltråden til TRF? Eller sende ham en PM?

Er sjeldent jeg får det :) Turboen blir der den står xD Girer jeg til 4 føre 3a er ferdig så kan den surge, men uten om det så går det fint. Fått prøvd 5te og da drar det usenvanelig godt en før xD veldig morro. Prøvde nye coiloverne på vålerbanen og fungerer veldig bra! godt fornøyd, gasset litt her og der men tokk den veldig lungt immat jeg har bare e34 som går nå og trenger bil til jobb hehe :) ta gjerne en titt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.9.2016 at 22.55, Blacksmoke skrev:

Da vill du jeg skal vri cammen over 1tann eller 2!? på timeinga :o hørtes skummelt ut du

Du løsner på sentermutteren og vrir kammen litt, sitter ikke på noe kile så kan vri den som du vil.

Eksperimenterte litt på 318tds`en min, kunne vri ganske mye frem og tilbake og merker forskjell på hvor registeret forandret seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 7.9.2016 at 11.53, EDH_Performance skrev:

Du løsner på sentermutteren og vrir kammen litt, sitter ikke på noe kile så kan vri den som du vil.

Eksperimenterte litt på 318tds`en min, kunne vri ganske mye frem og tilbake og merker forskjell på hvor registeret forandret seg

Hmm er notert ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litta update! 

Lader nå 2,6Bar og maxxxxx Diesel hva pumpa klarer. Turtall sperra er justert opp til 6,500rpm og går som bare faen (Y) 

Vinter skal bilen hel lakeres og gjøres strøken (Y) 

Byttet hardy da forige fikk smake Nm!

Ny bunnpanne da forige bar sprekk!

Byttet travers til veldig bra stand uten rust og nye deler til forstillnga ( underarm BLA)

Nye dekk!

Spacers!

og ellers tut og kjør som vanelig :)

bmwnn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...