joaronn Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Tror det hjelper med litt mere dekk. Men det er jo såklart litt for smått med 18" på en sjuer.. Har hvertfall ikke sett en med BBS RS felger på før! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 en kompis prøvde 17" RS på sin.. Ble lavt ihvertfall! ellers har du en helt perfekt sjuer! tommyheimberg og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Delte meninger? Jeg syntes det var skamrått ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 skjer her noe mer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 skjer her noe mer da Her skjer det ikke mye.. Bilen står nå på vinterhjul. BBS RX 17". Har sotet rutene helt frem, og montert xenon i langlys og tåkelys. Bilen er fortsatt sommer-lav da Biltilsynet og politi får antageligvis ståPIKK når de ser bilen min Kommer muligens en update med bilder etterhvert, om jeg bare får polert den. Nå om dagen ser den ikke ut! Håpløst å vaske bil, når den blir skitten igjen med en gang! Salt kan reise dit peppern gror!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Fin E38. Enig angående dekka. Må ha mer gummi. Dekkstrekk er for de som ikke har råd til breie nok dekk Jeg liker ikke diesel heller. Men bilen er jo fin selv om den har en traktor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Denne er akkuratt slik jeg syns en E38 skal se ut. Sort, med chrome, lav, 18", hekk med skjult eksos. Kan være enig med at litt mere dekk hadde gjort susen. Hvor stor blir tønna på felgen når man kutter bort "ytterringen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Oh jeg digger E38 må jeg si og din var jo bare helt sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Fin E38. Enig angående dekka. Må ha mer gummi. Dekkstrekk er for de som ikke har råd til breie nok dekk Jeg liker ikke diesel heller. Men bilen er jo fin selv om den har en traktor motor Burde absolutt vært mer gummi! For noen er vel dekkstrekk, for de som skal ha plass til hjula og Uansett, så skal ikke disse på sjuern igjen.. Bilen går som en bøtte med dritt ja hehe Denne er akkuratt slik jeg syns en E38 skal se ut. Sort, med chrome, lav, 18", hekk med skjult eksos. Kan være enig med at litt mere dekk hadde gjort susen. Hvor stor blir tønna på felgen når man kutter bort "ytterringen"? De blir 6,25 & 6,75" ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Burde absolutt vært mer gummi! For noen er vel dekkstrekk, for de som skal ha plass til hjula og Uansett, så skal ikke disse på sjuern igjen.. Bilen går som en bøtte med dritt ja hehe De blir 6,25 & 6,75" ca Og da er disse originalt 18" 8+9"? Skal hjula selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Og da er disse originalt 18" 8+9"? Skal hjula selges? Det stemmer De er ikke tilsalgs nei. Skulle hatt godt betalt for de isåfall, da de har kosta meg en del Skaff deg noen RC hjul og ytterringer, så tar jeg gjerne på meg maskineringsjobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Hvordan går det med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 nydelig 7´er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Bilen lå tilsalgs for litt siden vertfall, mulig den ble solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå