Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

...og likevel er ikke CLS 55 AMG mer en kun 0,1 sekund raskere 0-100 enn en "standard femmer"! 4,7 sek for 55 CLS og 4,8 sek for 550i :P

Med tanke på at bakdekkene på CLS AMG ikke eier feste, så er 4,7 sek veldig bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en ok ny bil :P CLS 55 amg vil alltid være bedre enn en "standard" femmer... Skal man sammenligne med noe så må det være CLS500 motoren.. 

 

Men tøft at noen velger bensin motor fremdeles :P

 

(ps: elsket oppgraderingene dine på CLSen!)

Ja, CLSen var råå den. Men ønsket noe som var litt "nyere" igjen. Om du tenker på gamle 500 motoren, så er jo det en sugemotor. BiTurbo bør jo gi litt med skyv. Spent på draget i 550i kontra CLSen :grin:

 

Takk for fine tilbakemeldinger på CLSen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at bakdekkene på CLS AMG ikke eier feste, så er 4,7 sek veldig bra;)

Hehe, ja absolutt :) Men det er jo Mercedes i ett nøtteskal da, slagkraftige motorer med masse dreimoment kan de virkelig lage men det glemmer litt åssen de skal få dette ned i asfalten på en brukanes måte ;) F10 550I har jo en god del mindre hester og hele 100 nm færre enn 55 AMG, men likevel går de helt gjevnt. Veier det samme gjør de også...

Tror du kommer til å bli veldig fornøyd med 550en, F10 er biler det er umulig å ikke forelske seg i når du har kjørt de en stund. Den motoren bør vel heller ikke legge en demper på det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din og fredrik sin verden er vel det "himmel og hav" i forskjell...er det ikke? Er jo du som kommer med slike 0-100 tall hele tiden? :P

 

Men nok om det. Etter å ha sett de to foregående bilprosjektene til trådstarter så regner jeg med denne bilen også blir kul!

 

Men siden du bestilte ny bil... Hvorfor ikke ta med M-pakken original?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I din og fredrik sin verden er vel det "himmel og hav" i forskjell...er det ikke? Er jo du som kommer med slike 0-100 tall hele tiden? :P

 

Men nok om det. Etter å ha sett de to foregående bilprosjektene til trådstarter så regner jeg med denne bilen også blir kul!

 

Men siden du bestilte ny bil... Hvorfor ikke ta med M-pakken original?

 

 

Har ikke bestillt ny bil, er en 2011mod. Fikk en bedre pris på bilen da det ikke var M pakke, noe som passet meg bra, siden M-pakke er litt for "vanlig".

Om du bruker bmwarchive.org så kan man se sin egen bil i konfiguratoren. Bare taste inn 7 siste i chassi. Dette gjelder de nyest modellene ihvertfall :smile:

Sikkert derfor du fikk følelsen av ny bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen på plass. Den er over alt forventning og silkestrøken. Ikke bulker eller noen riper. Kanskje 3 steinsprut, det er alt :grin:

Har kjørt mye F10 før, men denne gir en helt annet følelse. Den bare glir sømløst og stille, alt for stille etter min smak men ;-)

 

Bra drag er det også, ikke helt på høyde med CLSen. Men på den andre siden føles den mye mer moderne ut.

 

SUPERFORNØYD :wub:

 

20140920_143227_zpsnf4osb13.jpg

 

20140920_143239_zpsorrde1az.jpg

 

20140920_143300_zpstskv9fcd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med råtøff redskap. Har du vurdert ettermontering av adaptive LED-hovedlykter? :)

Takk, har ikke planer om det nei. Vurdert ja, men har ikke satt meg inn i pris og hvordan det lar seg gjøre. Dyrt nok å gjøre det jeg skal i første omgang :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...