-Roger- Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 altså, jeg har 265 på 11,5" felg, men syntes bare det så ut som et sinnsykt strekk på det bildet. Er nok bare synsbedrag. Flott bil. Jeg er enig i at det ser ut som det er for lav profil ja. Men dimensjonen er vel det den skal være.. Tror jeg lett kan gå opp til 35 profil neste gang. Bredden er 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Fet M3! Følger -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) I dag har jeg montert GS justerbart topplager fremme på ene siden. Men jeg er usikker på om dette passer :/ Mutteren helt i topp får jeg ikke strammet mot lageret. Ser for meg at dette kommer Til å lage masse ulyder på ujevn vei... Noen som vet? EDIT: fant ut av det Endret Mars 10, 2015 av -Roger- Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Endelig er det interiør på plass igjen i bilen Har alltid likt grå, hvit og lyse interiør, så da kjøpte jeg et grått interiør hos "Bjanne" her inne. Men noe jeg ikke er så fan av, er når ALT blir grått slik som på dette interiøret. Derfor ble det en del ekstra jobb. Byttet ut forskjellige deksler på stolene til sort Så var det dør og sidepanelene. Flyttet over skinnet til noen sorte panel Resultat Endret Mai 12, 2015 av -Roger- Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Jeg har aldri likt grått interiør så veldig godt, men det ble jo igrunn ganske bra når du har kombinert det med sorte detaljer slik du har gjort her. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Det gjorde seg med sorte detaljer på interiøret ja -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Enig, ble veldig pent med svarte detaljer! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ble faktisk jævlig tøft med grått/svart. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Det gjorde seg enormt med sorte detaljer. Gjorde så og si samme opplegget i gamle E91en min. Den var like lyse grå som det øverste bildet. Tommel opp! -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Blei bra til slutt det her Roger Syns det tok evig lang tid før den bilen kom men som de sier, den som venter på noe godt -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Det var faktisk ikke så ille med de sorte detaljene, men i min mening så er det fortsatt en nedgradering fra det røde.Skulle jeg først bytta så måtte det blitt helsort Men heldigvis er ikke alle lik! Clean bil forresten Endret Mai 13, 2015 av Nyheim -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Takk til alle for hyggelige tilbakemeldinger Er veldig fornøyd selv! Førerstolen er en del slitt, men jeg sendte nærbilde til Swissvax og spurte om de trodde det gikk an og gjøre noe med. Så nå er jeg 1500 kr fattigere og så blir det sendt en liten bit av skinnet til sveits for å analysere og lage riktig farge. Er spent på hvordan resultatet blir... Blei bra til slutt det her Roger Syns det tok evig lang tid før den bilen kom men som de sier, den som venter på noe godt Hehe, ja det tok evig lang tid, men glemt allerede Det var faktisk ikke så ille med de sorte detaljene, men i min mening så er det fortsatt en nedgradering fra det røde. Skulle jeg først bytta så måtte det blitt helsort Men heldigvis er ikke alle lik! Clean bil forresten Har faktisk det røde liggende i kjelleren, så det er fullt mulig å bytte om ved evnt salg av bilen når den tid kommer Jeg personlig liker dette bedre Sort var egentlig uaktuelt. Planen var ikke å bytte interør en gang. Ble bare "impulskjøp" fordi jeg alltid har vært svak for denne fargen og plutselig ble jeg tilbudt å kjøpe.. Ikke at jeg ikke liker sort interiør, flott det men ikke noe spesielt over det heller. største fordelen jeg ser i sort interiør er at du kan selge bilen til ALLE. Det finnes mange interiør som er penere enn sort men det begrenser litt ved videresalg siden alle har forskjellig smak som du sier Har forøvrig sort skinn i bruksbilen og er kjempefornøyd med det også Endret Mai 16, 2015 av -Roger- Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ble kjempetøft med to toners interiør! Liker heller ikke helt grått, men grått med sorte detaljer er sjef! Hvilke belter er det du har forresten? -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takker Schroth rallye 4 heter de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Hvor kjøpte du de fra? Har sikla litt på 4 punktsbelter som er plug & play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå