Gå til innhold

Dugg i sideblinklys bmw f11

Simmelim
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Er det noen som har et godt råd for hvordan fjerne dugg i sideblinklyset? For å unngå forvirring så snakker jeg om det blinklyset som sitter på forskjermen. Har fått litt dugg i det ene og det går ikke bort.

Alle tips, hint eller forslag mottas med takk

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det skal jo selvfølgelig ikke være slik at man må kjøre med fullt lys på for å unngå dugg, da hadde jeg spurt om han selgern ikke var litt noldus... Men for å bli kvitt problemet så må du nok bytte hele lykta, det vil bare komme tilbake. Dugg i lykter er dessverre en av svakhetene på F10/11 og oppdager jeg det i stor grad på min så bytter jeg lykter da det tar seg dårlig ut. Men dette problemet gjelder de fleste nyere biler i dag ser jeg, så bla en Porsche Panamera her forleden med masse dugg i lyktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett flere dyrere bilmerker av både 2013 og 2014 modell der frontlykter og tåkelys dugger. 

Jeg skjønner at det aldri dugger før i tiden da det kun fantes halogen som laget varme i lykten, mens i dag er det LED og xenon som lager minimalt med varme som gjør at det dugger. De må jo klare å tette lyktene 100% med dagens teknologi.  :-s .. Men alt går vel på penger.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...