Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Futuraene mine hadde kledd den :)

18" ser så knøttsmått ut på E60 :(

Ligger noen strøkne 21" hartge classic med bra Falken dekk på finn til 10 lapper!! Det er billig!! Er en slager di... Men litt for kjedelig syns jeg... Cleant å fint Men føler di er litt for "gubbete" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en skamm og si egentlig :P men gs concave felgene er jo grisefine på e60 :P

men er mye fint i HRE felger til e60 :) syns det var snakk om at du skal fint få 12" bakfelger med nærmere 305 uten at det subber :P syns jeg leste det på forumet her en plass, du får heller gjøre litt reserch og finne ut det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en skamm og si egentlig :P men gs concave felgene er jo grisefine på e60 :P

men er mye fint i HRE felger til e60 :) syns det var snakk om at du skal fint få 12" bakfelger med nærmere 305 uten at det subber :P syns jeg leste det på forumet her en plass, du får heller gjøre litt reserch og finne ut det selv :P

Ja GS sine er fine :) men igjen veldig standard... Da hadde jeg heller kjøpt di hartge hjula :) 295.25.21 var det vel bak på di tror jeg.

Nå skal man lage seg no frokost her, også kommer en kompis halv 9 så er det flytoget neste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20x10 et20 med 285 går fint. Subber ikke bak.

Foran går det med et20 og 9" eller med 10mm spacer og 8,5"

Takk :)

Nå er vi på vei hjemover! Bilen var akkurat som

Selger sa :) Men fargen... Jeg hadde ikke sett fargen live før, men satan så rå farge!!!!

Utrolig digg bil å kjøre!!!

Bilen er forresten kjøpt av fordonshuset AB. Anbefalles!!

Nå skal vi møte "inkednorsk" på Instagram... Kjører en "police" Stuka 33 skyline :D

Fikk forresten også med skiltene så

Da kan jeg bruke den i 30 dager før den settes bort for vinteren :D om vinteren ikke

Kommer før da :P

post-48064-0-84352700-1412777538_thumb.j

post-48064-0-72785900-1412777858_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må prøve på det freakshow.

Takk takk aamiljon!

Ja dette er virkelig et beist!! Parkerte i garasjen når jeg kom hjem igår, M3n ble jo kjempeliten iforhold :P Superoverraska over bilen... Kjennes ut som kliss ny! Å det draget... Så utrolig deilig, girer og drar like Hærlig uansett hvem

Gir! Å lyden da! :D Gud jeg Gleder meg til å få litt dypere å litt mere snerr i den!

Bilen har også isofix, det syns jeg er litt morro hehe har jo Blitt onkel for litt over et halvt år siden nå så det er stas. Det er lissom en bil

Man kan ta med på utstilling, bane, familietur... Er helt topp! Supergod plass inni!

Steroen spiller superklart,høyt og deilig bass!

Jeg savnet 520n mye etter den ble

Hentet men... Neeeh ikke Nå lenger :P

Tror denne blir Jævlig bra når jeg får på

Fjærer, eksos og noe felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...