Gå til innhold

F11 520 - 2014 mod


Anbefalte innlegg

GS mente det ville bli feilmeldinger grunnet endret trykk/motstand og at dette kunne forplante seg videre.

Dette gjelder på facelift av F11.

Jeg tok ikke sjansen på å endre eksos, så da "sparte" jeg de pengene.

Kun diffuser, og etter neste uke håper jeg det blir slutt på oppgraderinger på en stund :)

Fikk ingen på min, produsert i august 2011. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg startet tankeprosessen vedr ny bil....
 

Har sjekket med BMW i Bergen, men de er ikke like kunnskapsrike som gutter på forumet.
Noen som vet noe om lansering av neste generasjon 5-serie?
Ettersom hva jeg har fått info om så vil denne kunne bli levert som ladbar hybrid lik oppsettet som er i nye X5,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet tankeprosessen vedr ny bil....

 

Har sjekket med BMW i Bergen, men de er ikke like kunnskapsrike som gutter på forumet.

Noen som vet noe om lansering av neste generasjon 5-serie?

Ettersom hva jeg har fått info om så vil denne kunne bli levert som ladbar hybrid lik oppsettet som er i nye X5,

 

Det går rundt 7 år mellom hver modell. Så den kommer vell en gang til neste år. 

Og siden den kommer som hybrid i dag, kommer den garantert som det på neste generasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rundt 7 år mellom hver modell. Så den kommer vell en gang til neste år. 

Og siden den kommer som hybrid i dag, kommer den garantert som det på neste generasjon :)

Var ute etter litt mer eksakte datoer :)

Har hørt noen fæle rykter om 2018, og det er så lenge til at A6 kan bli alternativet her i gården :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at G30 skal lanseres under Paris Motor Show i oktober 2016.

 

Ser for meg at G30 da kommer i løpet av våren 2017 og G31 i høsten 2017, men det er rene spekulasjoner fra min side. For eksempel kom vel E60 høsten 2003 og E61 våren 2004, mens F10 kom våren 2010 og F11 høsten 2010 om jeg ikke tar feil?

 

Neste 5-serie vil komme som ladbar hybrid, antakelig basert på samme oppsett som F30 330e og F15 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktes at G30 skal lanseres under Paris Motor Show i oktober 2016.

 

Ser for meg at G30 da kommer i løpet av våren 2017 og G31 i høsten 2017, men det er rene spekulasjoner fra min side. For eksempel kom vel E60 høsten 2003 og E61 våren 2004, mens F10 kom våren 2010 og F11 høsten 2010 om jeg ikke tar feil?

 

Neste 5-serie vil komme som ladbar hybrid, antakelig basert på samme oppsett som F30 330e og F15 40e

Utfra synsingen her så er vel 2018 å regne som mulig...

Sukk, blir for lenge å vente tror jeg.

A6 er ikke drømmen, men den hører jeg rykter om skal kunne leveres i år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvordan du får det til å bli 2018 når F10/11 kom i 2010.

 

Hvorfor sånn voldsomt hast med å bytte om jeg tør spørre, eller er du en av de som bare "må" bytte bil annethvert år? :P

 

Er jobbrelatert....

Har aldri før byttet ut så ny bil, så det handler ikke om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den nydelige bilen du har nå til en A6?

Sukk, ja.. 

Men når det kommer til hybrid så (slik jeg har blitt informert), så vil Audi sin løsning passe meg bedre enn BMW sin.

Audi kombinerer diesel med el-drift mens BMW benytter bensin og el-drift.

Førstnevnte vil passe meg mye bedre da bilen enten brukes på korte turer på inntil 25 km (el-drift) eller lange turer på 100-1000 km.

Men har ikke håndfast at Audi vil benytte seg av diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at G30 da kommer i løpet av våren 2017 og G31 i høsten 2017, men det er rene spekulasjoner fra min side. For eksempel kom vel E60 høsten 2003 og E61 våren 2004, mens F10 kom våren 2010 og F11 høsten 2010 om jeg ikke tar feil?

 

Neste 5-serie vil komme som ladbar hybrid, antakelig basert på samme oppsett som F30 330e og F15 40e

I følge "ryktene" skal sedan, touring og Gran Turismo lanseres likt. Vi vil se ladbar hybrid i form av 530e, 540e og 550e, sistnevnte med seks sylindre under panseret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge "ryktene" skal sedan, touring og Gran Turismo lanseres likt. Vi vil se ladbar hybrid i form av 530e, 540e og 550e, sistnevnte med seks sylindre under panseret. 

Hvor har du dette fra?

Alt alle disse modellene skal lanseres....

Har du noe mer dato om hvor motorsterke de blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på Bimmerpost.

 

-530e will have more power than 330e, by 30hp or so. It'll be a late intro model, you shouldn't expect it before 2017 calendar year. There'll be both RWD and xDrive versions.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...