Gå til innhold

Road Rage Norge


Cab3serie2009
 Share

Anbefalte innlegg

Skjerp deg litt da, jeg lå ikke opp i ræva til noen, dro så vidt over fartsgrensa.

Visst du dro "såvidt over fartsgrensen", så ville vell neppe han bak, som du så fint beskriver det "hat en rimelig høy fart" for å ta deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du dro "såvidt over fartsgrensen", så ville vell neppe han bak, som du så fint beskriver det "hat en rimelig høy fart" for å ta deg igjen

60 sone i spell ny 2 felts, en retning tunell, 90 maks. (På speedo, så er vel litt marginer) og ja jeg ligger i 80-90 bortover men han holder fartsgrensen til jeg ikke kan se han mer, så pluttselig dukker det opp 2 lykter opp ut av ingensteds. Da må han ha kjørt rimelig fort når jeg ikke kan se han. Og i tillegg prøver han på dø å liv stikke i fra meg.

Var ikke min kjøre stil det var snakk om. En person som hisser seg opp noe skamjævelig for at jeg drar på "litt" i tuneller og kjører forbi i motgående kjørefelt som han ikke kan se svingen på.

Endret av crabfish190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 sone i spell ny 2 felts, en retning tunell, 90 maks. (På speedo, så er vel litt marginer) og ja jeg ligger i 80-90 bortover men han holder fartsgrensen til jeg ikke kan se han mer, så pluttselig dukker det opp 2 lykter opp ut av ingensteds. Da må han ha kjørt rimelig fort når jeg ikke kan se han. Og i tillegg prøver han på dø å liv stikke i fra meg.

Var ikke min kjøre stil det var snakk om. En person som hisser seg opp noe skamjævelig for at jeg drar på "litt" i tuneller og kjører forbi i motgående kjørefelt som han ikke kan se svingen på.

 

1.5 ganger fartsgrense betyr at du hadde mistet lappen om du hadde blitt stoppet. I mitt hode er "så vidt over" 5-10 km/t over grensa, det betyr ikke at man tangerer lappgrensa. At det har foregått i en tunnel er også skjerpende. Og uvettig kjøring betyr ikke bare høy hastighet. Du har kjørt bilen på trafikkert vei når den ikke har vært i forskriftsmessig stand, du har ganske tydelig med forsett drevet med unødig lydforurensning og potensielt av det jeg leser så har du kanskje også kjørt med veldig varierende fart.

Sier ikke at vedkommende i toyotaen var noe bedre, men det er ikke vits i å leke uskyldig heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud, her var det mye gnåling, jeg har blitt stoppa for og kjøre i 20 i 30kmt sone å blitt trua med deng pga jeg kom så fort.

det er mange idioter langs veien og bak ratt i bilen på veien.

 

det beste jeg veit er og bli stoppa av idioter som tror de kan gi meg en moralpreken, å det blir enda bedre når de går enda sintere en det de var når de kom til bilen.

 

å noe av det mest tragiske jeg veit om er tøffe barske rappkjefta folk som er så tøffe for de har jo lagt noe som kan brukes som et "våpen" til og slå med, lættis

 

å til ADIVASS, stikk pekefingeren din i bakken i stedet for og gi andre moralpreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pekefingeren min peker jeg akkurat der jeg vil der det finnes dobbeltmoral. Forøvrig bommet du litt Stig, det er adivass med små bokstaver. Virker som at alt er tøft og akseptabelt her inne så lenge det er et medlem som gjør det, men så snart en annen trafikant gjør noe så er det fælt. Som jeg sa, det Toyotaen gjorde var på ingen måte rettferdiggjort, men mr. Crabfish var heller ikke en engel. Men jeg som kjører bil i jobben og ser ufattelig mye teit kjøring på veiene har vel ikke peiling? Jeg tar sikkert feil når jeg sier at tunnelulykker er en veldig veldig FÆL ting og at det derfor er skjerpende å kjøre tullete i tunneler?

 

Nå skal Onkel adivass ta en av sine flotte historier satt på spissen:

 

Fy flaaaate asssssss. Jeg kom i 100 i 50 sona, så vidt over grensa lzm, skikkelig lættis ass, å så kom det en ut i veien som ikke skjønte at jeg kom mæd fort ass og brøyt derfor vikeplikten sin da lzm. Jeg stoppa han å var mæd sur lzm for han var skikkelig lættis idiot herregud! Så mye idioter på veien!

 

Begge parter kan ofte tilegnes mange adjektiver. Dessverre er det slik at ikke alle alltid har på seg de voksne buksene og klarer å se saken objektivt. Jeg selv har da mine svin på skogen, og jeg har mang en gang tenkt at her var jeg selv en faktor når det har oppstått situasjoner i trafikken. Jeg er ingen engel i trafikken, men legger ikke all skyld på alle andre. Det er nå en gang slikt at de fleste handlinger må fremprovoseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fy flaaaate asssssss. Jeg kom i 100 i 50 sona, så vidt over grensa lzm, skikkelig lættis ass, å så kom det en ut i veien som ikke skjønte at jeg kom mæd fort ass og brøyt derfor vikeplikten sin da lzm. Jeg stoppa han å var mæd sur lzm for han var skikkelig lættis idiot herregud! Så mye idioter på veien!

 

så kult, håper en dag jeg også får til sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pekefingeren min peker jeg akkurat der jeg vil der det finnes dobbeltmoral. Forøvrig bommet du litt Stig, det er adivass med små bokstaver. Virker som at alt er tøft og akseptabelt her inne så lenge det er et medlem som gjør det, men så snart en annen trafikant gjør noe så er det fælt. Som jeg sa, det Toyotaen gjorde var på ingen måte rettferdiggjort, men mr. Crabfish var heller ikke en engel. Men jeg som kjører bil i jobben og ser ufattelig mye teit kjøring på veiene har vel ikke peiling? Jeg tar sikkert feil når jeg sier at tunnelulykker er en veldig veldig FÆL ting og at det derfor er skjerpende å kjøre tullete i tunneler?

Nå skal Onkel adivass ta en av sine flotte historier satt på spissen:

Fy flaaaate asssssss. Jeg kom i 100 i 50 sona, så vidt over grensa lzm, skikkelig lættis ass, å så kom det en ut i veien som ikke skjønte at jeg kom mæd fort ass og brøyt derfor vikeplikten sin da lzm. Jeg stoppa han å var mæd sur lzm for han var skikkelig lættis idiot herregud! Så mye idioter på veien!

Begge parter kan ofte tilegnes mange adjektiver. Dessverre er det slik at ikke alle alltid har på seg de voksne buksene og klarer å se saken objektivt. Jeg selv har da mine svin på skogen, og jeg har mang en gang tenkt at her var jeg selv en faktor når det har oppstått situasjoner i trafikken. Jeg er ingen engel i trafikken, men legger ikke all skyld på alle andre. Det er nå en gang slikt at de fleste handlinger må fremprovoseres.

Ta deg en bolle. Med rosin i. Og slutt å rakk ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 sone i spell ny 2 felts, en retning tunell, 90 maks. (På speedo, så er vel litt marginer) og ja jeg ligger i 80-90 bortover men han holder fartsgrensen til jeg ikke kan se han mer, så pluttselig dukker det opp 2 lykter opp ut av ingensteds. Da må han ha kjørt rimelig fort når jeg ikke kan se han. Og i tillegg prøver han på dø å liv stikke i fra meg.

Var ikke min kjøre stil det var snakk om. En person som hisser seg opp noe skamjævelig for at jeg drar på "litt" i tuneller og kjører forbi i motgående kjørefelt som han ikke kan se svingen på.

Opplevde noe liknende på motorvei inn mot Trondheim i forrige uke. Dro på i 3. gir og var oppe i fartsgrensen rimelig kjapt. Dette må ha provosert den sølvgrå Mercedes stasjonsvogna som lå 50-60 meter bak. Iallfall kom han susende som et prosjektil forbi, og klarte så vidt å skvise seg inn foran en tunglastet lastebil hakket før innsnevringa var fullendt. Min erfaring er at de aller fleste er høflige og forutsigbare, men noen sjåfører blir provosert av det merkeligste - og det kan godt hende at bare det å se BMW-merket er nok for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...