Gå til innhold

Min e46 M3 ssp sedan

Magnus.
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det sveigis, synes m3´en fortjener det lille ekstra, synd og se en slik bil forfalle så mye. Rx7´en ble jeg ganske fornøyd med, men flytter til Trondheim snart, og trenger en bil som er litt mer "brukende". Da passet m3´en godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort endel de siste dagene, ble oppringt av lakk verkstedet som fortalte at støtfangerne var ferdig lakkerte. 
Fikk stå inne på verkstedet å montere fangerne. De så jeg hadde litt rust i hjulbuene mine, og var behjelpelige med å få fjernet rusten i alle buene. Tommel opp og 10 poeng for særdeles god service.

Glemte helt av å ta bilde etter klarlakken var lagt på, men ble mye bedre enn før  \:D/

DSC_0086_zpsx4skrgqr.jpg

DSC_0087_zpsrinbmjqs.jpg

DSC_0088_zpsws0rnlxn.jpg

DSC_0089_zpspbnclokc.jpg

DSC_0090_zpsxrjhnzqz.jpg

DSC_0091_zpskcnyrllp.jpg

Demonterte forlyktene, åpnet di å lakket innmaten svart og gul, gulfargen ble VELDIG sterk og lyset ble seriøst dårlig. Ender nok opp med å lakke resten svart og heller montere en led-bar inni csl fangeren til langlys.  Men er greit å skille seg ut fra mengden e46 med linse og chrome innmat :)

IMG_1019_zps4e75a747.jpg

IMG_1020_zps72e7f461.jpg

Sånn er bilen akkurat nå, mangler blinklys foran, en halvmeter spacer å en halvmeter senk...

IMG_1026_zps8f7ef8ae.jpg

IMG_1027_zps537975e4.jpg

IMG_1029_zpsc587eb1b.jpg

Liiiiiifted !

IMG_1028_zps16c83b49.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demonterte forlyktene, åpnet di å lakket innmaten svart og gul, gulfargen ble VELDIG sterk og lyset ble seriøst dårlig. Ender nok opp med å lakke resten svart og heller montere en led-bar inni csl fangeren til langlys.  Men er greit å skille seg ut fra mengden e46 med linse og chrome innmat :)

What? :o leste jeg riktig med ledbar? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! Stå på.

Følger med =)

Takk, prøver så godt jeg kan :) gjør det, skal bli en bra M av det. 

What? :o leste jeg riktig med ledbar? :o 

U did ! 

Følger med her! Nysgjerrig på den led bar løsningen du nevner :)

Jeg å, problemet nå er at lyset ble jo helt elendig. Er lite gatelys i området her, så har et behov for "langlys" 

Vurderer rigid d2 eller rigid sr 10.  

Har troen på at en slik bak gitteret på csl fangeren, med litt lys lamin-x så blir det nok ikke å synes så godt. 

Kul E46! Følger med :D

Ikke så allerværst din heller, du har forsåvidt et aldeles klingende fornavn Magnus ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Likte det gule på lyktene :) ledbar går jo greit så lenge den er skjult ;) flott bil!

Jepp syntes det ble kult selv, men spørs om jeg må prøve å få det bort. Er veldig usikker på om led bar inni der blir bra. Er nok bedre med blanke reflektorer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått og montert depo blinklysene, ble rimelig bra. 

Men i mangel på vaskemiddel til bilen sparer jeg bildene til jeg får ny påfylling av vaskemiddel.

Jeg bestilte hos bilnerden.no, noen som har erfaring med dem ? 

Fikk og pakke fra GS-bildeler med svingarmsforinger bak og eksoskam sensor.. 
Foringene måtte jeg frisere pinnen som gikk igjennom noe, og bolten på eksoskam sensoren hadde noen prøvd å skru ut med heeelt feil verktøy, så den var totalt avrunda innvendig, men en stund wisegrip tang, tolmodighet å bannskap var jæveln ute, ble nydelig etter bytte. Ingen klunking fra bakstillingen, og motorlampen er iallefall ikke kommet på enda, vanosen virker supert å asc lampen blinker konstant :)

received_10154810363575319_zpsbaswqn6o.j

en pulverisert sensor å en avrundet skrue. 

_bilder_46246_zpsf5c04ac7.jpeg

Foringene som var totalt defekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...