Amarios Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 (endret) Hei, tenkte jeg skulle prøve å lage tråd for bilen min jeg og. ^^ Marius heter jeg, og kommer fra Saltdal i Nordland. Så vet dere det. Kjøpte meg en 1991 mod 325i sedan i august. Fra en bekjent i bygda som hadde hatt den ett år eller to. (Fikk ganske grei pris. ) Bilen hadde en kilometerstand 204000 når jeg overtok den. Importert fra Tyskland i 2001 og da hadde den bare 60k~ på telleren. Eid av ett ektepar siden da, som var nøye med vedlikehold og servicer. Fullt servicehefte og kvitteringer på ca 60.000,- siden den kom til Norge. Ellers så var den holdt i orginal stand bortsett fra annen cd-spiller og webasto er montert. Noe smårusk som må fikses; Vinduet går ikke rett opp/ned på høyredøra foran, *må ha ny vindusheis* Takluke virker ikke, kabel eller noe som må skiftes. **Handbrekk tar dårlig. *fixed, nye bremseskjold og bremsesko montert* Høyre forskjerm må byttes etter forrige eier var i en snøskavel. *Ny skjerm lakkert og montert*Ujevn tomgang etc,dårlig belg etter lmm. *fixed*Feilmelding pga uorginale baklys. *fixed, orginale lykter montert* Fått noe smårust nede på dører og under bakluka, skal sandblåses/pusses ned og flekkes over. Planer/ting som er gjort: Coilovers *Fikk noen brukte justerbare JOM, fungerer greit forløpig* *Supersport Black Evolution montert* Chip *Conforti chip fra Turner Motorsport er montert * Luftinntak *Blir åpent filter og varmeskjold fra Turner Motorsport e.l.* *Pipercross innsatsfilter* *Simota Carbon* Eksosanlegg/grenrør *Supersport catback* Stygge lykter var på foran. *Monterte orginale Bosch lykter og fikk på CCFL ringer (amber), Oransje blinkers montert rundt om, samt US-blink modul.* //M fanger foran. *Ny frontfanger lakkert og montert. +Splittere under leppa* *må ha ny da jeg drepte den nye på isen 😜 * //M sideskjørt *Nylakkerte montert.* //M Bakfanger ** Felger 18x8.5 Rondell 122 (Banehjul) - M3 replica 17x7.5 (Banehjul) - BMW Style 193 fra E90 på nå, 18x8 & 18x8.5 - *BBS RC041* Interiør *Sportstoler i delskinn fra E46 foran, dørpaneler med skinn foran.* *tøy bak -.- * Taktrekk *Begynner å bli litt dårlig, skal skiftes.* Ratt *Var //M-tech 2 ratt orginalt, men slitt. Byttet ut med ett nytrekt.* Pedaler *Montert //M-sport* Girkule *Begynner å bli litt slitt* Har også montert midtarmlene. ** Foringer *Alt skal byttes til Powerflex* *bytta til powerflex i svingarm bak, travers bak fremre i powerflex* Sorte nyrer til grillen. *Plastidippa de orginale sort* Skiftet viftemotstand, deilig å slippe vifta på full guffe hele tia. * * M3 evt. LTW vinge *M3 coupe vinge kjøpt, må lakkeres og monteres.* Annet som er bytta: luftmengdemåler, coiler, dynamo og børster, servopumpe, høyre bærearm foran, lengestag begge foran, høyre forskjerm.+++ Lista vokser vel etterhvert, lett å få blod på tann når det gjelder bil syns jeg. Målet er iallefall å få den sånn høvelig strøken uten å tømme lommeboka. Slik den er per dags dato (9/7-16) Her er noen bilder fra salgsannonsen: Motorrom, ganske greit og fint. Og her er noe jeg har tatt. (Mobilkamera menmen ;p) Angel eyes Coilovers på, må justeres ned i høyden bak. Sept '15, sommerhjul på. Desember 2015, vintermodus: Ett par med Merca jeg hadde før: Dett var dett enn så lenge, oppdateres! Endret Mai 6, 2021 av Amarios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Følger med m-tech hele veien, oransje blinklys, felger og senk så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Enig med willy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Følger med her! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Blir muligens oransje blinkers etc senere i dag. Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Før: Etter: Har bare iPhone til å ta bilder med så kvaliteten blir så som så. Har også ordna piggdekk og litt penere felger for vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Bare jeg som ikke får opp bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Eg får opp bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Der kom de, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Bytta nyrer i grillen. Før: Etter: Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ble bra! M-fanger foran snart? Den gjør utrolig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 ble veldig bra med de nye nyrene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå