Saltkjelen Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Det blir spennende å se interiøroppdateringen. Har du tenkt til å farge det opp? Hvordan blir i så fall holdbarheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Skal farge det opp ja. Hvis det gjøres korrekt så skal det vare i mange år! Noe jeg har tenkt til å gjøre. Må bestemme meg for farge snart da det klør i fingra etter å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Jeg tror også caramel kommer til å bli en vinner i denne bilen....Står bra til blåfargen syns jeg MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Har du tenkt å bruke sprøyte eller svamp for å påføre farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 (endret) fet bil !! blir spennënde å se interiøret! har du vurdert pearl champagne? råå farge kombinert med sort synes jeg. det skal jeg ha i min neste e38! Endret Oktober 31, 2015 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 (endret) Har du tenkt å bruke sprøyte eller svamp for å påføre farge? Har tenkt til å bruke svamp på de første lagene og sprøyte på det siste eller to siste lagene. Må se hvordan strukturen blir etter svampen Endret Oktober 31, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 fet bil !! blir spennënde å se interiøret! har du vurdert pearl champagne? råå farge kombinert med sort synes jeg. det skal jeg ha i min neste e38! Fin farge absolutt, men synes den er litt for lys med tanke på skitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Er vel ikke så ofte den blir skitten denne heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Er vel ikke så ofte den blir skitten denne heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Skulle virkelig ønske du ville gå for et lyst interiør. Jeg gikk glipp av en 98 540 varebil først på 2000 tallet. Den hadde en slags rødfarge å champagne interiør. Den var helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Planen er å bruke svamp her også. Farget opp siden på et førersete med svamp en gang og da såg man ikke noe som helst konturer etter svampen. Jeg er ikke særlig erfaren med sprøyte, så jeg lurer på om det er tryggest å bruke svamp for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Planen er å bruke svamp her også. Farget opp siden på et førersete med svamp en gang og da såg man ikke noe som helst konturer etter svampen. Jeg er ikke særlig erfaren med sprøyte, så jeg lurer på om det er tryggest å bruke svamp for min del... Har ikke så mye erfaring med sprøyting selv, utenom med spraybokser og synes jeg får til det ganske bra. Viktig å ta seg god tid og ikke prøve å legge for tykt av gangen. Skal begynne med dørtrekkene først slik at jeg kan se hvordan resultatet blir med bare svamp. Følger med airbrush kit på det jeg har sett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Ganske smart dette å farge interiøret selv. Vurderer dette i min bil også, siden cinnamon er så ekstremt vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Dette er definitivt en av mine drømmebiler MagnusHN og RS-Heggem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Da har dørhåndtakene kommet Interiøret er i Oslo nå så det kommer vel i løpet av starten av neste uke så da kommer det nok en oppdatering! Om noen trenger sorte skinnbakseter og alle dørtrekkene til E38 er det bare å rope ut! Endret November 7, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå