MagnusHN Skrevet September 21, 2018 Forfatter Share Skrevet September 21, 2018 Senter er ferdig maskinert og fått ny lakk. Bare montering og dekk igjen 😁 Designer, Thundercoil, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 Jøss, etter to år er de ferdige 😁😂 Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 Oh joy! 😁 Navet som måtte dreiast for å gå på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 21, 2018 Forfatter Share Skrevet September 21, 2018 1 time siden, Frode D skrev: Jøss, etter to år er de ferdige 😁😂 Blir spennende å se! Har ventet over 1 år på kantene og tønnene. Så er ikke bare jeg som er treg 😛 24 minutter siden, RF91 skrev: Oh joy! 😁 Navet som måtte dreiast for å gå på E39? Jepp, måtte dreie de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 Ikke si at det er fra Paul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 21, 2018 Forfatter Share Skrevet September 21, 2018 6 minutter siden, Frode D skrev: Ikke si at det er fra Paul? Jo Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 Paul Ehrlich? EWheelworks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2018 Share Skrevet September 21, 2018 2 minutter siden, RF91 skrev: Paul Ehrlich? EWheelworks? Ja. Det går usannsynlig tregt der. Ble forespeilet 3-4mnd, og det tok 10mnd for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 21, 2018 Forfatter Share Skrevet September 21, 2018 15 minutter siden, Frode D skrev: Ja. Det går usannsynlig tregt der. Ble forespeilet 3-4mnd, og det tok 10mnd for min del. Det samme ble jeg, men det gikk litt over 13mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2018 (endret) Shave buene i morra så sitter de der de skal. Forhåpentligvis🤔 Endret Oktober 6, 2018 av MagnusHN Skulebollen, Bendik Kjellevold, sandersander og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Ser meget bra ut, gleder meg til helhetlige bilder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 I like. I like a lot 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå