Gabz Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Fyyy, for en rå lyd! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Tøft Stilig bil Magnus, har stor tro på denne Kjørt noe med eksosen? Har riktignok "bare" 540i jeg da, men har lyst å fjerne lyddemper her og. men redd det blir "durete" inni bilen ved vanlig kjøring. Har du kjørt noe med det? Typisk ved lavt turtall og litt belastning man får mye resonans og during inni bilen ved litt for åpen eksos Er Hamann bakpotte på min og resten originalt, er grei lyd nå da men kunne jo vært litt mer Takk Har ikke kjørt noe enda, men har hørt X antall videosnutter på youtube med samme oppsett. Skal ikke bli så mye "during" siden resonatorene sitter der fremdeles. Men mere lyd blir det selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hørtes gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Hel verst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Takk Har ikke kjørt noe enda, men har hørt X antall videosnutter på youtube med samme oppsett. Skal ikke bli så mye "during" siden resonatorene sitter der fremdeles. Men mere lyd blir det selvfølgelig. Kan slenge inn min erfaring, fullt brukbart med mufflerdelete på m5 ved vanlig bruk, den går ganske rolig ved lavt turtall, er vel rundt 2000rpm at det durer mest, men ikke noe problem når du drar ut interiøret osv som jeg gjorde etterhvert, så merker du det betydelig mer riktignok, men fortsatt ikke for øredøvende, har vært med på langt værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Takk Har ikke kjørt noe enda, men har hørt X antall videosnutter på youtube med samme oppsett. Skal ikke bli så mye "during" siden resonatorene sitter der fremdeles. Men mere lyd blir det selvfølgelig. Er resonatoren jeg tenker å fjerne da.. Siden jeg allerede har fancy bakpotte. Kan slenge inn min erfaring, fullt brukbart med mufflerdelete på m5 ved vanlig bruk, den går ganske rolig ved lavt turtall, er vel rundt 2000rpm at det durer mest, men ikke noe problem når du drar ut interiøret osv som jeg gjorde etterhvert, så merker du det betydelig mer riktignok, men fortsatt ikke for øredøvende, har vært med på langt værre Er mest 1500-2500 jeg ligger på om jeg kjører normalt så. Er jo automat så ligger mye å slurer rundt det turtallet. Men er jo litt mer kosebil M5 da, er lov med bråk da Så lenge det ikke er hovedbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Liten filmsnutt av lyden [emoji41] http://m.youtube.com/watch?v=n2aT0AqBvbs Oh hello! Fy for en lyd Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Da har jeg vært og hentet girkasse, clutch og svinghjul, så da blir det kassebytte straks Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 hvorfor ny kasse egentlig? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 hvorfor ny kasse egentlig? oODårlig synkroring i 3.giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 aha! blir det letta svinghjul og forsterka clutch og trykkplate da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 (endret) Fikk med nesten ny clutch og svinghjul så kommer til å bruke det Endret November 16, 2014 av MagnusHN Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Har fått montert en belg bak og resten av understellet kommer i morra, så jeg regner med å få gjort en del i helga som kommer skal ta med speilrefleksen da så jeg får tatt ordentlige bilder! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Pent! hvilke felger du har planlagt til denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Pent! hvilke felger du har planlagt til denne da? Er fortsatt i tenkeboksen, men blir nok ikke bestemt før på nyåret.... Skrudde kantfelger blir i det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå