vegard89 Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 (endret) 2 timer siden, norbakken skrev: Etter utallige forsøk på x-antall vin-dekodere så er det ingen som klarer å finne noe på mitt chassisnummer, er det noen som har vært borti lignende? Jeg har klippet og limt, og skrevet inn, hentet både fra vegvesen.no og vognkort. Noen tanker? Om none vil prøve så er det WBAFE7104D7767525 E Du skal kun legge inn di 7 siste i chassinr ditt. Vanligvis så har det hvert både bokstav og nummer i slutten av et chassi når jeg har sjekket hvetfall, men i ditt tilfelle så ser jeg at det kun er tall. Kan være noe med bilens alder og gjøre at dette ikke fungerer. Endret Februar 22, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 (endret) 3 timer siden, norbakken skrev: Etter utallige forsøk på x-antall vin-dekodere så er det ingen som klarer å finne noe på mitt chassisnummer, er det noen som har vært borti lignende? Jeg har klippet og limt, og skrevet inn, hentet både fra vegvesen.no og vognkort. Noen tanker? Om none vil prøve så er det WBAFE7104D7767525 E Hva slags bil er det snakk om? For å kunne decode utstyrslister der jeg gjør det, så er understellsnummeret ditt ikke i databasen, dvs at i dette tilfelle så har du et tall for mye. Endret Februar 22, 2018 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 15 minutter siden, Clevion skrev: Hva slags bil er det snakk om? For å kunne decode utstyrslister der jeg gjør det, så er understellsnummeret ditt ikke i databasen, dvs at i dette tilfelle så har du et tall for mye. Det er snakk om en e23 728i... Har snakket med Bavaria og de finner ikke noe de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 4 minutter siden, norbakken skrev: Det er snakk om en e23 728i... Har snakket med Bavaria og de finner ikke noe de heller... Den er nok litt for gammel dessverre. Usikker på hvor langt ned man kommer på årstallet, men vet at gamle E39en jeg hadde fra 2001 finnes det informasjon på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 3 minutter siden, Clevion skrev: Den er nok litt for gammel dessverre. Usikker på hvor langt ned man kommer på årstallet, men vet at gamle E39en jeg hadde fra 2001 finnes det informasjon på. Jeg finner også masse info om min 1985 E28, men det kan hende det finnes et skille mellom 82 og 85 en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Kan noen finne utstyrslista for min veteranbil? Vin: 5902523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoovden Skrevet Oktober 14, 2018 Share Skrevet Oktober 14, 2018 Lurer litt på en F11, men ser utstyrskode S536A på alle man ser, hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Oktober 14, 2018 Share Skrevet Oktober 14, 2018 @Hoovden S536A er webasto tilleggsvarmer. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoovden Skrevet Oktober 14, 2018 Share Skrevet Oktober 14, 2018 Så da er det webasto i denne? Helt topp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Hei, noen som vet hva denne utstyrskoden egentlig er for noe? Gjelder en F10 P7VGA Warmth Comfort Package Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 Hei! Ett spørsmål i forbindelse med utstyrsnivå og koder. En 530 xDrive Touring 2016 mod M-Sport Den har ikke Adaptivt understell og jeg finner ingen info om den har M sport understell eller Standard chassi (bortfall av sportsunderstell) Er disse bilene med M sport inn/utvendig levert orginalt med M sport understell likevel om det ikke står nevnt? WBA5K31040G586173 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 (endret) her er komplett liste, hentet fra bimmer.work BimMer.Work WBA5K31040G586173 Type 5K31 Model 530d Xdrive Market Europe Development Code F11 (MUE) Chassis Touring Steering left Doors 5 Engine N57T Displacement 3.00 l Power 190 kW Drivetrain All Wheel-Drive Transmission automatic Color Alpinweiss 3 - 300 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant Dingolfing Production Date 2016-07-22 Exterieur Interieur 360° Pannellum 2.3.2 Loading... Click to Load Panorama Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 2NB M Lm L.a. Wheels Doub.sp. 351 M,19" M Lm Raeder Doppelspeiche 351 M,19" 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 302 Alarm System Alarmanlage 319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3DZ Without Additional Designation Outs Entfall Zusatz-schriftzug Aussen 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L Indiv.dachreling Hochgl.shadow Line 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4UR Ambient Light Ambientes Licht 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 536 Auxiliary Heating Standheizung 552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AL Active Protection Active Protection 5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus 601 Tv Function Tv-funktion 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 654 Dab Tuner Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6FH Rear-seat Entertainment Professional Fond-entertainment Professional 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WB Multifunctional Instrument Display Multifunktionales Instrumentendispl 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz 9BM Businesspackage I.c.w. Navigations Businesspackage I.v.m. Navigationsp Endret August 30, 2019 av Ampera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 47 minutter siden, Soleim skrev: Hei! Ett spørsmål i forbindelse med utstyrsnivå og koder. En 530 xDrive Touring 2016 mod M-Sport Den har ikke Adaptivt understell og jeg finner ingen info om den har M sport understell eller Standard chassi (bortfall av sportsunderstell) Er disse bilene med M sport inn/utvendig levert orginalt med M sport understell likevel om det ikke står nevnt? WBA5K31040G586173 Den har 337 M Sport Package Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 41 minutter siden, Ampera skrev: Den har 337 M Sport Package Ja, det stemmer. Hva inngår i «M Sport Package» ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 30, 2019 Share Skrevet August 30, 2019 49 minutter siden, Soleim skrev: Ja, det stemmer. Hva inngår i «M Sport Package» ? Her legger jeg ved prislisten for F10 fra november 2015, F10_F11_11_2015_Veiledende_prisliste.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå