Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen EU godkjent med null feil, selv om jeg hadde kast i fremskivene. Disse fikk jeg byttet i går, og nå er bilen deilig å kjøre igjen. 

 

I dag ble bilen levert til bavaria for å ta rust på bakluken, samt lakking av bakfanger og fremfanger. Til helgen har jeg avtale med caropractoren om å kikke på bulken på bakskjermen. Satser på det er noe han kan fikse. Når alt dette er gjort kan de kjekke tingene begynne :grin: Senk, kanskje nye felger, spacere, nye baklykter? Leppe, tja.. Dette kan kanskje bli bra :grin:

Får du caropractoren på besøk? eller skal du bort til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag ble det bestillt en snart tur til Danmark. Båten fra Kristiansand skulle gå 0800 på lørdags morgen og hjem 12.00 fra danmark. Turen gikk derfor til Stavanger for å plukke opp broren min og noen timer med søvn før ferden gikk videre til Kristiansand og Superspeed 1. Dette ble en spontan lufte tur og shopping tur :-) Ferden fra hirtshals gikk til Ålborg storcenter og derifra igjen til Flensburg og scandinavian park. Vi var noe lunde heldige med været og fikk en fin tur nedover. Fikk blåst godt utav partikkelfilteret :-) 

 

Ble desverre få bilder.. Men her er nå ett par

 

 

Scandinavian Park, montert nye sotede blinklys

post-63402-0-34427700-1442216188_thumb.j

 

Cruising

post-63402-0-73328300-1442216215_thumb.j

 

Litt dyr, hele frontruten var også dekket til :-)

post-63402-0-06756900-1442216229_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint holdt original bil :) mitt råd: hold den slik, om du skal gjøre mods, gjør det "originalt", med OEM felger (style 128 som nevnt her er utrolig fine på E61!), ikke dra på med M-sport som alle andre også har - tror en leppe eller noe i den duren hadde skilt bilen mye mer ut fra mengden. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...