andreaskarm Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 6 timer siden, StigJ skrev: Hvordan var den å lime på? Er det slik at det er lim/klister på baksiden? Hvordan er den å få av igjen? Tenkte om jeg skulle prøvd meg på lys grå kanskje. Er jo greit om det kan fjernes uten at panelene tar skade. Du kan jo få se i min bil på onsdag😊 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Det kan jeg vettu Edit: Så det var kommet opp totalt feil emoji. Var slettes ikke meningen det Endret Februar 10, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Dette ble veldig pent synes jeg med alcantara uten tvil. Er jo og gøy å ha noe som ikke alle har. :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 Helt enig. Jeg liker å ikke ha for mye kontrast i dashbordet. Så jeg foretrekker det svarte.. I tillegg syns jeg det hevet interiøret en del hakk. Har vurdert alle listene, men er redd det kan bli litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Endret litt på forrige svaret mitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 Hehe.. Antok det var en trykkleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Ja men jeg er skråsikker på at det ikke var den som valgt. Tror det spøker her inne jeg andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Siden AWT har siklet en stund på de 16" vinterfelgene mine foreslo han ett bytte(reint) med sine 19" vinterfelger.. Føler han gjorde en god deal.. Uansett.. 19"erene er på min bil nå vertfall.. Hva syns dere? Marius2002, williamwiers og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Så veldig pent ut Fine kontraster nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Ja, de kan spøke de. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Da ble nye felger handlet inn😊 235/35-19 og 265/30-19. 8,5" fremme og 10" bak😊 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 14 minutter siden, andreaskarm skrev: Da ble nye felger handlet inn😊 235/35-19 og 265/30-19. 8,5" fremme og 10" bak😊 Vil ikke bytte i 19 bbs lm replica? e61'n ble pen med de 19" bmw hjulene ihvertfall! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Ja, bare synd de 19" felgene snart skal tilbake til sin rettmessige eier, slik at den bilen kan vises offentlig igjen. Uansett, blir bra med nykjøpet. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Tja alt kan byttes eller selges😊 send meg en pm du😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Japse bilen😉 awt og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå