andreaskarm Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 I går hadde jeg en liten vaskedag. Fikk vaskt bilen og gått over den med Swissvax Cleaner Fluid og Swissvax Blauweiss.. Bilen skal maskinpoleres neste helg, men kunne ikke dy meg, og da produktene er så lette å jobbe med og resultatene gode så kjørte jeg på. Videre planer så skal jeg ha meg ny girkule, samt vurderer jeg 10mm spacere bak. Ellers så blir det vel ikke gjort så mye mer. Har også vurdert ryggekamera og sånn småting.. Men får ta litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 brukte du cleaner fluid regular eller medium - for hånd? Må du da claye bilen i forkant? Lurer på å prøve cleaner fluid selv før voksing i vår, men har ikke maskin, så blir for hånd i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Regular for hånd ja.. Bør claye og avfette ja. Fungerer gull for hånd.. jeg tok faren min sin XC60 etter en lang vinter med maskinvask. Og glansen kom tilbake med en gang. Gikk fra matt til blank på notime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Var det denne :http://swissvax.no/cleaner-fluid-regular-250-ml.html eller denne: http://swissvax.no/cleaner-fluid-professional-500-ml.html du brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Den første.. Er kjempe happy med den. Bruker som regel å gå over bilen med maskin og Scholl S40(så lenge bilen er fin) og så bruke den Cleaner fluiden etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Ok. Det er den for håndpolering. Den tåler ikke så godt varmen hvis man bruker maskin. Bruker du maskin går du for den i andre link. Den kan du kjøre mye lenger med. Jeg bruker CFP Regular selv og er meget fornøyd. Bruker den ved enstegs eller avsluttende steg etter CFP Strong. Endret April 4, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Ser CF Regular ikke inneholder slipemidler - kan det være en idé å gå for Medium da? ettersom det nok er en god stund siden bilen har blitt polert - ser det er noen riper her og der, er usikker på om Regular vil ta disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Tja, men da bør du også kjøpe regular for å ta topp finishen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Nytt oppsett😜😜😜 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Ble jo tøft det. Du kan jo vurdere å bytte begge på den siden, så er det ingen som merker det. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Ja, drit tøft😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Drift style andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Ny endestuss klar for montering😊😊 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 Vips😊 Thundercoil, papertiger og T.H.O reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå