Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ja, de fleste endestussene er jo bare pynt med en strammeskrue i enden. Trer den utenpå original endestuss og strammer litt. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Itte hjelp fra faren min, fekk eg leppå på. Planen var å få den lakkert i bilens farge, men det var ikke så verst i svart heller. Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Bilens farge ville jeg sagt for denne leppen andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Var ett sant helvete å få den på, så gruer meg til å gjøre det en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Lakker den i bilens farge så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Planen er å få gjort det denne uken. Lakkerer den selv med boks var planen. Tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Den ble litt for anonym i svart ja, blir nok bra når den blir lakkert Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Syns den var tøff i svart jeg andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Tror også jeg ville beholdt den sort I sølv tror jeg spilene vil samle seg og gjøre mer ut av seg, og da kan det fort se ut som originale delen av fangeren har overbitt. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Liker den godt i svart selv. Planen var jo å lakke den, men spørs om det da kan bli litt rart. Vet ikke helt. Skulle nesten photoshoppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Ikke det beste bildet: I denne vinkelen får du ikke sett overbittet så bra, men uansett synes jeg formene tar seg bedre ut i sort. Er vel smak og behag Er jo ikke stygt, uansett Hadde bilen vært sort eller rød, så hadde jeg hatt den i bilens farge og glans. Endret Oktober 4, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Tøft.. jeg beholder den svart en liten stund til skal jeg ha den svart, så må jeg nok lakke uansett. Er ikke så fin ulakkert Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Svart vil jo resultere i at den vises bedre. Blir den lakkert i bilens farge forsvinner den jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Svart vil jo resultere i at den vises bedre. Blir den lakkert i bilens farge forsvinner den jo. Helt enig Grattis med en fin E61 forresten Endret Oktober 4, 2015 av Arnie1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Jeg vil si meg litt enig i det. Lakkerer jeg den sølv, vil den se ut som en del av fangeren. Men når den er svart så ser en jo at det er leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå