andreaskarm Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Da fikk jeg montert Eibach fjørene, og jeg ble rett og slett litt misfornøyd. Fjærene klarte jeg å mishandle skikkelig under montering da jeg fjærklemmene mine skrapte de skikkelig opp. I tillegg når jeg endelig fikk de på ble bilen mye lavere enn antatt. Noen vil si det ser tøft ut, men jeg syntes det ble for lavt. Jeg klarte jo selvsagt å kaste de gamle fjærene, så de måtte jeg bestille nye i fra koed nå. Huff, masse penger ut vinduet. Så vist det er noen som ønsker ett sett med senke fjærer til E61 så hyl ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Det var synd! Men jeg ser du har 226 Sport suspension, er det like høy/lavt som M suspension? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Trodde det. Men ser at det er forskjell på M sport dempere og sport dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Kjedelig å høre Så pleier jo de å "sette seg" enda mer, etter noen dager på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 hehe.. ja.. Nå fikk jeg juster hjulstillingen i dag vertfall. Og den var vist helt på styr både fremme og bak. Så nå er heldigvis den på plass Nye orginal fjærer er bestillt inn. Så får jeg kjøre med dette styret en liten stund til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Legg ut noen bilder da. Klart at hjulvinklene endrer seg når man senker, så det er normalt at de er på styr før hjulstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Ja det stemmer. Men bak var verst. Og der har jeg ikke gjort noe. Men nå står jo bilen med skikkelig amcar stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Hvor mye skal senkefjærene du satte på senke? Har du et bilde ? Du får stikke å senke den ned bak også så kanskje det ikke blir så ille allikevel. Endret Oktober 7, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 De skulle senke 30mm. Jeg hadde sportsfjærene fra før, og de antok jeg senket 20mm. Jeg hadde ca 20mm fra dekk til hjulbue før eibach. Nå går skjermene over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 få ut bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Skal ta senere.. Skal forøvrig på BMWCCN sitt treff i Stavanger i dag Pizzakveld MarcusSteffensen og Tollefsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Slik ble det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Du trenger større hjul! tror du blir mye mer fornøyd med senken da Men ville enda lakkert den leppa. På bildene her ser det ut som den henger ut forran når den er sort.. Endret Oktober 8, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Det der var jo kurant senking! Hjulene går jo ikke oppi hjulbuen..? Men det er jo du som bestemmer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå