andreaskarm Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Det stemmer. men da må jeg fysisk trykke på bypass på den medfølgende switchen. Jeg har denne liggende i hanskerommet. I denne kan man også koble til Iphone/usb minne pinne, samt aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Da var telefon aktivert også. Meget fornøyd, og det hele fungerer på samme måte som om du skulle hatt det orginalt.. Vel verdt pengene Dension Systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Ett lite garasje bilde fra jobben.. Bilen trenger en vask, samt at jeg må få fingen ut nå å lakkert opp leppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 I følge det bildet der, så trenger ikke bilen vask! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Ser ikke skiten så godt på sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Men selv felgene er rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Da er jakten etter nye sommerfelger i gang.. Helst kunne jeg tenkt meg OZ Futura, men der får jeg bare tak i 18" felger. Dette blir nok litt lite. Andre felger jeg vurderer er disse, men de er også kun i 18. Jeg har fått pris på futura i 18" fra felgen garage og det er ikke så avskrekkende, men jeg skulle gjerne ha 19''. Er det noen som vet om replicafelger eller lignende samme type stil felger i 19'' ? Jeg vet det er noen ombygde futura felger i med 18" senter og 19'' tønne, men de er skjeldne. Tar ellers i mot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 (endret) Du får tak i Futura i 20", det har Harald på sin 4-serie GC. 19" tror jeg er den vanskeligste størrelsen å få tak i. Ebay, stanceworks, wheel-whores.com er fine sider å lete på. Vær så snill å ikke kjøpe GS sine Hartge replica, burde aldri vært lov å lage. Et annet alternativ er Hamann PG1, som ligner litt på Futura. De er laget av OZ de også og ikke så vanskelige å få tak i. Her er jo et godt alternativ også. Har lyst på de selv, men det var de pengene... http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66170307&searchclickthrough=true&searchQuery=ac%20schnitzer Endret November 5, 2015 av Frode D Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Takk for tips.. Er ikke så gira på GS sine felger. Er ikke akkurat topp kvalitet felgene deres. I tillegg så blir 8" bredde fremme og 9" bak litt for lite syns jeg. Jeg tror 9 til 9,5 fremme og 10-11 bak kan bli bra.. Orginal dimensjonen på dekka fremme er jo 245 og jeg har egentlig ikke så lyst å gå ned på denne bredden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Det forstår jeg godt. Kan alltids sende deg en link om jeg finner noe interessant, hvis du er villig til å kjøpe fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Ja, kjøpe fra utlandet er ikke noe problem Kjøpte til 1 serien fra utlandet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Her får du hvertfall unike felger til gi bort-pris. Disse lå ute til $3500 i begynnelsen. Bygget av samme som bygde mine RS2. http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=73209 Ombygde AC Schnitzer type 3. http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=77060 Kanskje ikke det du er ute etter, men det er sykt mye mer å velge i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Fine felger. Spess AC felgene.. Ja er mye mer i 18".. Syns egentlig 18" er greit jeg da, men noen mener dette blir for smått på bilen min. Kjører det nå og syns ikke det er så veldig gale. Tenker om jeg får litt bredere felger i 18" så blir jo det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 18" på E61 blir fort veldig smått, selv med mye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 ja.. Har også sett litt på Calibre Vintage felger også. Er jo billig felger, men vurderer det meste. Er vertfall på utkikk etter noe klassisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå