Gå til innhold

BMW 320d e91 - Førstebil

Larsa97
 Share

Anbefalte innlegg

Den rød pleier å være håndbrekk og eller lite bremsevæske

Den lille gule er tracktion control

Den store gule er slitasje varsler for bremseklosser

Rart om alt det skulle skje på en gang kanskje.. Får vel ta en diagnose

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bremsetrykksensoren som var gåen. Da har eg et spørsmål: er dette en del av abs styreenheten? Jeg har nemlig bruktbilgaranti som dekker abs styreenhet, så hadde vært ålreit hvis garantien dekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske misunnelig på bilen din du [emoji4] Må jo være drømmen som førstebil detta!! Har gammal japse som "førstebil" jeg da [emoji19] men har lovet meg selv at det skal bli e90/91 som nestebil hvis jeg ikke hører noe ang gamlebilen min! Grattis med lappen, vet det er en stund siden, bedre sent en aldri [emoji4]

Endret av Marskus97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske misunnelig på bilen din du [emoji4] Må jo være drømmen som førstebil detta!! Har gammal japse som "førstebil" jeg da [emoji19] men har lovet meg selv at det skal bli e90/91 som nestebil hvis jeg ikke hører noe ang gamlebilen min! Grattis med lappen, vet det er en stund siden, bedre sent en aldri [emoji4]

Tusen takk :) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen så langt :) Koser meg hver gang jeg kjører \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg har bytta dsc enhet på bilen, og jeg har bruktbil garanti på bilen som dekker ABS styreenhet. Er dette samme delen? Jeg mener det er samme del, men garantiselskapet sier dette ikke er samme delen og at garantien ikke dekker det. Dette er en reperasjon til over 30 000kr, så jeg vil være sikker på at det ikke er denne delen for å gå med på det de sier.. Håper noen har svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...