StigJ Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Er ikke kombinasjonen av disse typisk en ABS-sensor som er på tur? Var i alle fall slik på E46en jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Den rød pleier å være håndbrekk og eller lite bremsevæske Den lille gule er tracktion control Den store gule er slitasje varsler for bremseklosser Rart om alt det skulle skje på en gang kanskje.. Får vel ta en diagnose Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Er ikke kombinasjonen av disse typisk en ABS-sensor som er på tur? Var i alle fall slik på E46en jeg hadde. Skal få tatt en diagnose i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Det var en bremsetrykksensoren som var gåen. Da har eg et spørsmål: er dette en del av abs styreenheten? Jeg har nemlig bruktbilgaranti som dekker abs styreenhet, så hadde vært ålreit hvis garantien dekker det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) Ganske misunnelig på bilen din du [emoji4] Må jo være drømmen som førstebil detta!! Har gammal japse som "førstebil" jeg da [emoji19] men har lovet meg selv at det skal bli e90/91 som nestebil hvis jeg ikke hører noe ang gamlebilen min! Grattis med lappen, vet det er en stund siden, bedre sent en aldri [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret August 22, 2015 av Marskus97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Ganske misunnelig på bilen din du [emoji4] Må jo være drømmen som førstebil detta!! Har gammal japse som "førstebil" jeg da [emoji19] men har lovet meg selv at det skal bli e90/91 som nestebil hvis jeg ikke hører noe ang gamlebilen min! Grattis med lappen, vet det er en stund siden, bedre sent en aldri [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med bilen så langt Koser meg hver gang jeg kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 Nye felger i dag! Vertini dynasty 19" [emoji4] 8,5" foran, 9,5 bak med 12mm spacer. Syntes de kledde bilen bra [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Kledde den godt! Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Hadde hjulstillingskontroll på mandag fordi dekka var slitt på innersiden på alle fire dekk. Noen som veit utifra talla hvor nødvendig det var? Haha, har ikke peiling.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Jeg har bytta dsc enhet på bilen, og jeg har bruktbil garanti på bilen som dekker ABS styreenhet. Er dette samme delen? Jeg mener det er samme del, men garantiselskapet sier dette ikke er samme delen og at garantien ikke dekker det. Dette er en reperasjon til over 30 000kr, så jeg vil være sikker på at det ikke er denne delen for å gå med på det de sier.. Håper noen har svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 DSC er ikke det samme som ABS, så vidt meg bekjent. Ta et søk på Google, så ser du hva DSC er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Jeg tror det er samme styreenhet ja. Har du delenummeret til delen som er byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Jeg tror det er samme styreenhet ja. Har du delenummeret til delen som er byttet? Ja, delenr. er: 3451677221301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 "01" på slutten der skal ikke være med. Uansett dette er en kombinert styreenhet for DSC og ABS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå