Jokkis Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Sitter her å lure på ka eg skal gjere med bilen min. Garasjen er snart ferdig å var då tenkt å starte med en omfattende polering å bytting av lister, pakninger å diverse annet som treng oppfriskning. Men problemet mitt er at det frister å få den lav med gromme hjul. Men samtidig tenker eg at bilen er såpass orginal som den er at det kanskje er meir spesielt å ha den slik den er. Tenker da litt på den dagen eg velger å selge den. Ka tenker folk som vurderer å kjøpe seg m3? Er en orginal meir attraktivt enn en som er senket og breie hjul? Legger ved bilde av bilen slik den er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Jeg ville hatt bilen slik jeg selv ønsker. Lav med gromme hjul er ingen problem. Og bilen kan lett settes tilbake i orginal stand ved et eventuelt salg. Sålenge du ikke gjør noe drastisk som ikke kan endres tilbake ser jeg ingen problem i å gjøre litt med bilen. BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Enig med Sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Eg liker jo bilen som den er egentli men samtidig så hadde det vært tøft med et stance prosjekt. Men for å få det helt verst må en jo ofte til med valsing osv. Å det har eg ikkje lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Hvis valsing osv. blir gjort av noen som kan det og det blir gjort ordentlig så ser jeg ikke på det som noe negativt, med mindre den blir helt valset i stykker. Er jo grenser Skulle jeg kjøpt en M3 ville jeg jo helst kjøpt en original en, men er jo isåfall ikke værre en at du setter den i mest mulig original stand før salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Jeg ville absolutt holdt denne original, både med de nå klassiske M3 felgene og med de nå uvanlige oransje blinklysene Bilen holder helt klart sin verdi slik den er nå, ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Ja de oransje blinklysa skal være på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Ville valgt en mellomting. Lett senking (40-30mm) så beholdt resten originalt. Selv har jeg mistet helt sansen for skamlav e36 med tragiske hjul med helt feil innpress. (Sammen med sotede lykter eller gule) Og verdien på bilen holders seg mye bedre om den fremstår som mer urørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hadde jo vært flott med litt forsiktig senk vis du vill ha bilen lavere , men behold original felgene Men du må selv ha bilen som DU vill , er du som skal bli fornøyd ikke oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Personlig ville jeg beholdt bilen akkurat slik den er, men så begynner jeg å bli gammel da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Kjør stance! Så lenge du ikke gjør noen inngrep som ikke kan tilbakestilles, så spiller det vel ingen rolle! Hvis du bare skal ha bilen original pga at du kanskje skal selge den en gang i fremtiden, så er vel morroa med å ha bilen borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 om du liker å kjøre bil så lar du den være som den er. om du er en posør som liker at småguttene står å se på deg når du ruller sakte forbi i angst for å ødelegge bilen pga extrem senk eller for store hjul så gjør du det. du må jo nesten bestemme det selv. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Hvis du planlegger et såkalt stance-prosjekt, så burde du heller ta utgangspunkt i en e36 med mindre motor. En m3 skal kunne brukes. Skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 Eg trur eg først å fremst gjere dei utbedringene som gjelder bilen som den er. Så får eg sjå når eg er ferdig med det. Men eg heller mest mot å beholde den som den er. Kanskje spacere for å få hjula litt lenger ut. Små detaljer som gjere mykje for heilhetsinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 (endret) Moderat senk og spacere på originalhjul eller noen andre pene 17"/18"med litt lavere innpress. Men ikke så mye at du må valse.Denne bilen ser såpass pen og velholdt ut at den burde holdes slik videre Endret November 19, 2014 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå