Gå til innhold

Meninger ønskes. Beholde original eller ikkje (e36m3)

Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her å lure på ka eg skal gjere med bilen min. Garasjen er snart ferdig å var då tenkt å starte med en omfattende polering å bytting av lister, pakninger å diverse annet som treng oppfriskning.

Men problemet mitt er at det frister å få den lav med gromme hjul. Men samtidig tenker eg at bilen er såpass orginal som den er at det kanskje er meir spesielt å ha den slik den er. Tenker da litt på den dagen eg velger å selge den. Ka tenker folk som vurderer å kjøpe seg m3? Er en orginal meir attraktivt enn en som er senket og breie hjul?

Legger ved bilde av bilen slik den er i dag.

post-47984-0-96666200-1416159883_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt bilen slik jeg selv ønsker. Lav med gromme hjul er ingen problem. Og bilen kan lett settes tilbake i orginal stand ved et eventuelt salg.

Sålenge du ikke gjør noe drastisk som ikke kan endres tilbake ser jeg ingen problem i å gjøre litt med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg liker jo bilen som den er egentli men samtidig så hadde det vært tøft med et stance prosjekt. Men for å få det helt verst må en jo ofte til med valsing osv. Å det har eg ikkje lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valsing osv. blir gjort av noen som kan det og det blir gjort ordentlig så ser jeg ikke på det som noe negativt, med mindre den blir helt valset i stykker. Er jo grenser :P Skulle jeg kjøpt en M3 ville jeg jo helst kjøpt en original en, men er jo isåfall ikke værre en at du setter den i mest mulig original stand før salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt en mellomting. Lett senking (40-30mm) så beholdt resten originalt.

Selv har jeg mistet helt sansen for skamlav e36 med tragiske hjul med helt feil innpress. (Sammen med sotede lykter eller gule)

Og verdien på bilen holders seg mye bedre om den fremstår som mer urørt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør stance! Så lenge du ikke gjør noen inngrep som ikke kan tilbakestilles, så spiller det vel ingen rolle! Hvis du bare skal ha bilen original pga at du kanskje skal selge den en gang i fremtiden, så er vel morroa med å ha bilen borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg først å fremst gjere dei utbedringene som gjelder bilen som den er. Så får eg sjå når eg er ferdig med det. Men eg heller mest mot å beholde den som den er. Kanskje spacere for å få hjula litt lenger ut. Små detaljer som gjere mykje for heilhetsinntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderat senk og spacere på originalhjul eller noen andre pene 17"/18"med litt lavere innpress. Men ikke så mye at du må valse.Denne bilen ser såpass pen og velholdt ut at den burde holdes slik videre  :)

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...