Gå til innhold

x5 f15 M50d performance 2015

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Hvordan er kjøreegenskapene med senkingen??

Jeg har bestilt en xDrive 40e med samme M Performance deler og samme farge, vurderer bremser også, men syns de var litt vel dyre. Har forespurt samme senking som du har på denne, men fikk svar om at det ikke vil funke særlig bra med tanke på kjøre egenskaper siden den har luft fjærer bak.

Forresten helt rå bil med riktig farge og styling, ser frem til å få min i mai/juni dog med noe kjipere motor...:-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30. januar 2016 at 19.36, Andreas21 skrev:

Hvordan er kjøreegenskapene med senkingen??

Har forespurt samme senking som du har på denne, men fikk svar om at det ikke vil funke særlig bra med tanke på kjøre egenskaper siden den har luft fjærer bak.

Merker at den er senket ja. Den er litt mere stumpete så sportsmodus på understell blir lite brukt. Høydemessig er det ingen problemer. Er du den som verdsetter comfort høyest bør du kanskje vurdere om du skal senke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Får min nye X5 40e på fredag og vurderer senk. Selgeren på Bilia sier jeg må regne med vesentlig mer dekkslitasje bak og at et dekk vil vare ca 10000 km. Har du merket noe slitasje på bildekkene? Hvilket senkesett er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mistermister skrev:

Får min nye X5 40e på fredag og vurderer senk. Selgeren på Bilia sier jeg må regne med vesentlig mer dekkslitasje bak og at et dekk vil vare ca 10000 km. Har du merket noe slitasje på bildekkene? Hvilket senkesett er det du har?

Har ikke merket noe unormal slitasje nei. Har H&R senk. Bilen min har gått 16000km nå og lett regnet ca halvparten på sommerhjula.. Så da burde det jo ha vært tydelig slitasje nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt så er disse vanskelige å få riktig i bakstillingen. Både orginalt og senket. Så når det er feil sliter de hjul.

med andre ord så må de som senker gjøre jobben med hjulstillingskontroll skikkelig så skal ikke ekstra slitasje være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...