Trøndern Kim Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 JULEVASK figgen, fupsaker, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Flott bil, fremdeles! Også var det litt artig å se at du bruker k2000. Har ikke vært der på noen år... Trøndern Kim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Flott bil, fremdeles! Også var det litt artig å se at du bruker k2000. Har ikke vært der på noen år... Hvor vasker du da?Vasker mest hjemme om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Shell bilbyen. Bedre lokaler synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Ufattelig grom bil. Trøndern Kim og Tore Diesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas21 Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Hvordan er kjøreegenskapene med senkingen?? Jeg har bestilt en xDrive 40e med samme M Performance deler og samme farge, vurderer bremser også, men syns de var litt vel dyre. Har forespurt samme senking som du har på denne, men fikk svar om at det ikke vil funke særlig bra med tanke på kjøre egenskaper siden den har luft fjærer bak. Forresten helt rå bil med riktig farge og styling, ser frem til å få min i mai/juni dog med noe kjipere motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2016 On 30. januar 2016 at 19.36, Andreas21 skrev: Hvordan er kjøreegenskapene med senkingen?? Har forespurt samme senking som du har på denne, men fikk svar om at det ikke vil funke særlig bra med tanke på kjøre egenskaper siden den har luft fjærer bak. Merker at den er senket ja. Den er litt mere stumpete så sportsmodus på understell blir lite brukt. Høydemessig er det ingen problemer. Er du den som verdsetter comfort høyest bør du kanskje vurdere om du skal senke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 En liten shining i kveld flobben og figgen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Når du har så grom bil så anbefaler jeg deg veldig å lese på www.detailersclub.no om vedlikehold/pleie/kos med drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 for et smykke av en bil! er du fornøyd med smartwax produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 On 12. mars 2016 at 9.19, Freakshow skrev: for et smykke av en bil! er du fornøyd med smartwax produktene? Ja må vel si det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Får min nye X5 40e på fredag og vurderer senk. Selgeren på Bilia sier jeg må regne med vesentlig mer dekkslitasje bak og at et dekk vil vare ca 10000 km. Har du merket noe slitasje på bildekkene? Hvilket senkesett er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 6 timer siden, Mistermister skrev: Får min nye X5 40e på fredag og vurderer senk. Selgeren på Bilia sier jeg må regne med vesentlig mer dekkslitasje bak og at et dekk vil vare ca 10000 km. Har du merket noe slitasje på bildekkene? Hvilket senkesett er det du har? Har ikke merket noe unormal slitasje nei. Har H&R senk. Bilen min har gått 16000km nå og lett regnet ca halvparten på sommerhjula.. Så da burde det jo ha vært tydelig slitasje nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Etter hva jeg har hørt så er disse vanskelige å få riktig i bakstillingen. Både orginalt og senket. Så når det er feil sliter de hjul. med andre ord så må de som senker gjøre jobben med hjulstillingskontroll skikkelig så skal ikke ekstra slitasje være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Selgeren på Bilia sier at de slites på innsiden bak. Men det ser unektelig fint ut med senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå