Bjanne Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 (endret) Kan noen / alle komme med forslag helst med et vedlagt bilde til farge på en e46 m3? Jeg sliter med å få bestemt meg på hva jeg skal ta denne gangen. Det var et Vanskelig valg. Bilen skal lakkeres neste uke så jeg må få bestemt meg. Endret November 24, 2014 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Torolav933, BMWE39turbo og MariusRoren reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Lagunaen er bare kul i visse vinkler med riktig lys syns jeg, den har så lett for å bli kjedelig. men er godt forslag har sett på mørkere blå farge, og mørk grå. Lurer også på egentlig å bare kjøre safe Sort. også har jeg litt lyst på Hvit m3 igjen og. :S lettere når en bygger for andre for da slipper man å se bilen selv hver dag i etter tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 mørk grå, så kan jeg anbefale ferraris grigio silverstone. mye effekt i den, lakket min rx7 i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Cosmos Schwartz med Oransje blink foran og bak. Bilen på bildet er dog ikke Cosmos Schwartz. Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 British Race Green, eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 jeg er svak for disse iallefall imola estorill turmalin techno avus blå Cbrooen, SweetBMW og Torolav933 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Urban Green Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Brittish racing hadde i grunn vert litt kult, Imola har jeg hatt så det blir for "kjedelig" men jeg tror jeg har klart å bestemme meg for en nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 hva blir det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 (endret) En e92, men fargen var interessant da.. Men jeg er litt sånn at en sportsbil skal ha ren farge.. Hvit, svart eller rød.. Endret November 27, 2014 av ///MariusR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Det får tiden vise vurderer å starte en prosjekt tråd på bilen er litt gøy å dokumentere litt hva en gjør MariusRoren og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Den fargen tror jeg ikke vil kle e46, var litt interesert i fargen til 1M og e92 m3 gts, men det så helt jævli ut på e46 når jeg googla det MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Kjør på med BRG du Finner jo ingen når jeg googler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 turmalin Den der trur eg er den råeste fargen eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå