scoot Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Etter å ha lest igjennom her så sitter jeg egentlig igjen som ett stort spørsmålstegn? Du snakker om E39 520I, overskriften sier E36 men så er du på E60 til mange ganger prisen på de første bilene. Hva er det egentelig vil ha, du sier selv du vil ha en rask bil, som kan herjes med og som ikke må ha mindre motorvolum enn E240en du har nå (!). Den siste der er litt artig, rent hypotetisk så foretrekker f eks ikke du da en F30 328I med 245 hester eller for å dra det langt en A45 AMG med 360 hester fordi det er å gå ned i motorvolum og antall sylindre....? Men iallfall så ser du på helt feil biler med de valgene der, skal du ha en sprek bil som kan herjes med så er IKKE en stor og tung 5-serie med moderat motorisering bilen for deg. Skal du ha herjebil, noe jeg mistenker siden det er så viktig å ha hjelpemiddler som kan skrus helt av så vær så snill å kjøp noe annet en BMW. Er jo akkurat sånne som deg som gjør at BMWene våre blir dyre å forsikre og får dårlig rykte i trafikken, gjør oss den lille tjenesten. Herj heller i filler E klassen du har nå, rusta tar den vel snart likevel i god 210 tradisjon Skal du derimot ha en "voksen" bil som kan være inspirerende å kjøre samt driftsikker så er den tidligere nevnte E60 523I en veldig god bil, dette er ikke noen herjebil men derimot en flott cruiser og hverdagsbil Du har mer enn nok krefter til å henge med i trafikken og til å kjøre ifra deg lappen Dette er det faen ikke ofte jeg sier. ( please dont get mad ) +1 på Fredrik 90 sitt innlegg. Endret Desember 1, 2014 av scoot Fredrik 90 og bmwmann24 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Etter å ha lest igjennom her så sitter jeg egentlig igjen som ett stort spørsmålstegn? Du snakker om E39 520I, overskriften sier E36 men så er du på E60 til mange ganger prisen på de første bilene. Hva er det egentelig vil ha, du sier selv du vil ha en rask bil, som kan herjes med og som ikke må ha mindre motorvolum enn E240en du har nå (!). Den siste der er litt artig, rent hypotetisk så foretrekker f eks ikke du da en F30 328I med 245 hester eller for å dra det langt en A45 AMG med 360 hester fordi det er å gå ned i motorvolum og antall sylindre....? Men iallfall så ser du på helt feil biler med de valgene der, skal du ha en sprek bil som kan herjes med så er IKKE en stor og tung 5-serie med moderat motorisering bilen for deg. Skal du ha herjebil, noe jeg mistenker siden det er så viktig å ha hjelpemiddler som kan skrus helt av så vær så snill å kjøp noe annet en BMW. Er jo akkurat sånne som deg som gjør at BMWene våre blir dyre å forsikre og får dårlig rykte i trafikken, gjør oss den lille tjenesten. Herj heller i filler E klassen du har nå, rusta tar den vel snart likevel i god 210 tradisjon Skal du derimot ha en "voksen" bil som kan være inspirerende å kjøre samt driftsikker så er den tidligere nevnte E60 523I en veldig god bil, dette er ikke noen herjebil men derimot en flott cruiser og hverdagsbil Du har mer enn nok krefter til å henge med i trafikken og til å kjøre ifra deg lappen Du har misforstått enormt lillegutt jeg er ingen average BMW sjafør som kjører som en faens audiot. Jeg er en av de som faktisk kjører som folk på veien.(Med bil) Har faktisk fått klager fra passasjerer for at de synes jeg tar for mye hensyn.. Det er ABSOLUTT ikke "slike som meg" som gjør at BMW har dårlig rykte. Det klarer den gjennomsnittlige BMW-sjaføren selv. Jeg regner med du bor på Hasle du også, siden du påstår mine handlinger går utover deg? Du vet de bruker bosted til å bestemme forsikringpris? Hva får deg til å tro at jeg skal "herje"? Forskjell på å kjøre aktivt og "å herje" ... Please, selg BMW'ene dine og få deg audi. Du virker som en som er kapabel til å kjøre noe sånt. "Skal du derimot ha en "voksen" bil som kan være inspirerende å kjøre samt driftsikker så e" Så hadde jeg gått for en mercedes, ikke en BMW. Sånn, har jeg endret emnet på tråden slik at den ikke lenger sier noe om type bil Btw.. BÅde BMW og Audi er, og vil antagelig forbli "rasshøl"-biler. Derfor er det viktig at så mange av oss kjører pent på veien. (Utenfor veien er selvsagt en helt annen sak.) Egentlig ganske utrolig at denne tråden overlevde så lenge som dette før en av de gjennomsnittlige BMW/audiot-folkene begynte å skrive... En E34 er jo en ganske populær rånebil, hva med noe sånt? Jeg finner ikke så mange av dem på finn lenger, men på skroten finnes det nok noen greie eksemplarer Beklager, men en av BMW's styggeste biler skal jeg ikke ha. (Ser jo ut som den har blitt slått i ansiktet med en spade) Endret Desember 1, 2014 av AndreasDG Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Dette er det faen ikke ofte jeg sier. ( please dont get mad ) +1 på Fredrik 90 sitt innlegg. Han bommer jo så godt det går, så forstår ikke helt hvorfor jeg skal være sur på deg.. Fredrik90 er på total skivebom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Du har misforstått enormt lillegutt jeg er ingen average BMW sjafør som kjører som en faens audiot. Jeg er en av de som faktisk kjører som folk på veien. Det er ABSOLUTT ikke "slike som meg" som gjør at BMW har dårlig rykte. Det klarer den gjennomsnittlige BMW-sjaføren selv. "Skal du derimot ha en "voksen" bil som kan være inspirerende å kjøre samt driftsikker så e" Så hadde jeg gått for en mercedes, ikke en BMW. Beklager, men en av verdens styggeste biler skal jeg ikke ha. (Ser jo ut som den har blitt slått i ansiktet med en spade) Ja så mye vingling frem og tilbake så er det jaggu ikke rart man misforstår. Hvorfor er det så forbasket viktig at bilen skal være sprek og ha mulighet til å kunne skru av hjelpemiddlene hvis du ikke skal herje? Du ser vel at det blir en stor selvmotsigelse? Du sier du ikke vil en ha en "voksen" bil, da er ikke en stor og tung 5-serie noe for deg. Da ville jeg heller sett på f eks en 3-serie eller en småsprek 1-serie som er både mer lekende og artige å kjøre inspirert med. Og du! "Lillegutt" kommentarene kan du la ligge, ikke drit seg ut med slikt Reef89 og vegard89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Beklager, men nå klarer jeg ikke holde igjen - og jeg har prøvd. Måten du formulerer deg på i denne tråden, og ikke minst måten du velger å svare folk som prøver å foreslå ting fremstiller deg som alt annet enn "Du har misforstått enormt lillegutt jeg er ingen average BMW sjafør som kjører som en faens audiot.". Du fremstår faktisk som en person er ute etter å herje, leke og kjøre som en mann med litt lite utviklet frontallapp. Det er mulig dette ikke er deg, men måten du velger å respondere på gjør absolutt at det virker sånn. Du liker ikke E34 eller E30, greit, vi har forstått det. Men du er på et entusiastforum nå, og når du velger å ordlegge deg på måten du gjør så vil du ikke få gode tilbakemeldinger. Det finnes BMW modeller folk har noe i mot, men det er faktisk en uting å slenge dritt om bilmodeller folk liker. Hvorfor ikke bare si; "Jeg er ikke så glad i E34"? Og unnskyld meg, men når ble en Mercedes inspirerende å kjøre? Den er komfortabel, det er den! Men inspirerende? Er du helt seriøs? Med mindre du kjøper deg en Mercedes med AMG pakke så er det ikke mye med de fleste modellene dems som er spesielt sportslige? Og dette er jo helt bevisst fra Mercedes sin side, så det er jo ikke noe å legge under et teppe at BMW lager biler som er mer sportslige oppsatt - selv i standard variant! Når det er sagt, og jeg nå har fått lettet litt på trykket så syns jeg du skal gjøre følgende: PRØVEKJØR NOEN BILER. Her er en kort guide; 5-serie: Tung, komfortabel, så sportslig som man kan forvente at en stor tung bil er. 3-serie: Mer kompakt, lettere, litt mer leken og sportsligere. Jeg syns du skal se på en 1-serie jeg, og grunnen er enkel: Du får en artig bil, til en OK pris. Den er svært driftsikker ( Faktisk en av BMWs beste modeller noensinne mtp på driftsikkerhet ). Du trenger ikke stor motor for å ha det morsomt, den har RWD, du kan skru av DTC, du har kjørekomputer og hvis du er heldig finner du en med navi. 1-serie er faktisk en utrolig artig bil, selv i variantene 118-120 er ikke disse en sinke i trafikken. EDIT; "Please dont get mad" var myntet på vår kjære Fredrik. Endret Desember 1, 2014 av scoot Fidelio, Fredrik 90, Reef89 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Ja så mye vingling frem og tilbake så er det jaggu ikke rart man misforstår. Hvorfor er det så forbasket viktig at bilen skal være sprek og ha mulighet til å kunne skru av hjelpemiddlene hvis du ikke skal herje? Du ser vel at det blir en stor selvmotsigelse? Du sier du ikke vil en ha en "voksen" bil, da er ikke en stor og tung 5-serie noe for deg. Da ville jeg heller sett på f eks en 3-serie eller en småsprek 1-serie som er både mer lekende og artige å kjøre inspirert med. Og du! "Lillegutt" kommentarene kan du la ligge, ikke drit seg ut med slikt Av den enkle grunn at jeg ikke vil at bilen skal kjøre for meg, samt at jeg skal kunne kjøre forbi uten fare for meg selv og andre på steder der man har rasshøl i motsatt skala av bmw og audi-førere... Stor og tung? Tror faktisk den veier mindre enn min nåværende bil haha.. 1-serie.. 1-serie er så kjerringbil som man kan få det.. Du er lillegutt 1990 modell jo samme som minste bruttern xD Nei, skulle jeg hatt "voksen" bil hadde det nok blitt mercedes av noe slag ja.. (Selvfølgelig da også med nok motor..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Si meg en ting, kødder du bare med oss eller? Du kaller oss alle her inne for "rasshøl", vi har ytret oss her i tråden din for å hjelpe deg og du svarer med å kalle oss alle for rasshøl fordi vi kjører BMW? Mulig du er eldre enn meg, men måten du skriver på her vitner om noe helt annet... Dette blir for dumt, takk for meg! scoot, Julianv, Torolav933 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Beklager, men nå klarer jeg ikke holde igjen - og jeg har prøvd. Måten du formulerer deg på i denne tråden, og ikke minst måten du velger å svare folk som prøver å foreslå ting fremstiller deg som alt annet enn "Du har misforstått enormt lillegutt jeg er ingen average BMW sjafør som kjører som en faens audiot.". Du fremstår faktisk som en person er ute etter å herje, leke og kjøre som en mann med litt lite utviklet frontallapp. Det er mulig dette ikke er deg, men måten du velger å respondere på gjør absolutt at det virker sånn. Du liker ikke E34 eller E30, greit, vi har forstått det. Men du er på et entusiastforum nå, og når du velger å ordlegge deg på måten du gjør så vil du ikke få gode tilbakemeldinger. Det finnes BMW modeller folk har noe i mot, men det er faktisk en uting å slenge dritt om bilmodeller folk liker. Hvorfor ikke bare si; "Jeg er ikke så glad i E34"? Og unnskyld meg, men når ble en Mercedes inspirerende å kjøre? Den er komfortabel, det er den! Men inspirerende? Er du helt seriøs? Med mindre du kjøper deg en Mercedes med AMG pakke så er det ikke mye med de fleste modellene dems som er spesielt sportslige? Og dette er jo helt bevisst fra Mercedes sin side, så det er jo ikke noe å legge under et teppe at BMW lager biler som er mer sportslige oppsatt - selv i standard variant! Når det er sagt, og jeg nå har fått lettet litt på trykket så syns jeg du skal gjøre følgende: PRØVEKJØR NOEN BILER. Her er en kort guide; 5-serie: Tung, komfortabel, så sportslig som man kan forvente at en stor tung bil er. 3-serie: Mer kompakt, lettere, litt mer leken og sportsligere. Jeg syns du skal se på en 1-serie jeg, og grunnen er enkel: Du får en artig bil, til en OK pris. Den er svært driftsikker ( Faktisk en av BMWs beste modeller noensinne mtp på driftsikkerhet ). Du trenger ikke stor motor for å ha det morsomt, den har RWD, du kan skru av DTC, du har kjørekomputer og hvis du er heldig finner du en med navi. 1-serie er faktisk en utrolig artig bil, selv i variantene 118-120 er ikke disse en sinke i trafikken. EDIT; "Please dont get mad" var myntet på vår kjære Fredrik. Det er jo akkurat det jeg har sagt, at JEG ikke liker e30 og e34. At du tolker mine svar som at alle skal mene det er virkelig ditt problem.. Fredrik90 er "lillegutt" i forhold til meg.. Han er like liten som min minste lillebror, og det gjør han til lillegutt. Jeg er Ikke på "www.e30oge34forumet", men på et generelt BMW forum... Pappa sin gamle E200 og hans nåværende S250 er ganske inspirerende å kjøre Ikke like inspirerende som en M3 antagelig, men inspirerende nok til at jeg aldri ville valgt BMW om jeg skulle ha gubbebil. Inspirerende er ikke synonymt med "Jævla svær motor".. Du forstår vel at AMG ikke er en pakke, men en underavdeling av MB? Jeg har kjørt en 1-serie, og beklager.. Det var en kjerringbil... Og jo, den jeg kjørte var ei sinke. (tror det var en 318, dog jeg er ikke sikker.) Mercedes S klasse.. det er faenmeg saker.. Dessverre koster den minst 4-5 ganger min årlige inntekt før skatt, så det er tvilsomt.. Kanskje jeg burde hive alle prinsipper i havet, og bare kjøre som en gjennomsnittlig bmw-sjafør...? Gud veit at jeg gir blanke faen i om jeg stryker med i en trafikkulykke eller ikke.. (Selv om jeg ikke ønsker det.. Ikke bland ønske med hvorvidt man bryr seg.. Jeg kjører trafikksikkert til vanlig, og viser faenmeg mer respekt i trafikken enn en BMW sjafør klarer lirke utav seg på flere år.. PS.. DERE HAR NOE SOM HETER BLINKLYS!!!!) Si meg en ting, kødder du bare med oss eller? Du kaller oss alle her inne for "rasshøl", vi har ytret oss her i tråden din for å hjelpe deg og du svarer med å kalle oss alle for rasshøl fordi vi kjører BMW? Mulig du er eldre enn meg, men måten du skriver på her vitner om noe helt annet... Dette blir for dumt, takk for meg! Kaller absolutt ikke alle her inne for rasshøl, fordi jeg er av den oppfatning av de færreste her inne kjører som audioter. Om du ikke var så "liten" ville du forstått at "kødde" ikke er synonymt med å "tulle", men at "en kødd" er synonymt med "en pikk" Du er vel kanskje også en av disse som tror vår hovestad heter "oschlo". Kanskje bare du.. Du var ikke velkommen til å svare til å begynne med, så takk for at du lar være å skrive mer. Endret Desember 1, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Jeg slenger meg på Fredrik jeg, dette blir faktisk for dumt. Lykke til. Shattered, Fredrik 90 og Skårholen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Språkbruken din er all kritikk verdig. Hvordan er det egentlig å være deg, å gå rett fra forsvarsposisjon til angrep på folk som forsøker å ha en diskusjon med deg? Skjønner å ta beslutninger ikke er helt din greie, men prøv å gjør litt research selv først. Det er litt vanskelig å bidra med noe konstruktivt her når du verken vet hvor mye penger du ønsker å bruke. AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Språkbruken din er all kritikk verdig. Hvordan er det egentlig å være deg, å gå rett fra forsvarsposisjon til angrep på folk som forsøker å ha en diskusjon med deg? Skjønner å ta beslutninger ikke er helt din greie, men prøv å gjør litt research selv først. Det er litt vanskelig å bidra med noe konstruktivt her når du verken vet hvor mye penger du ønsker å bruke. Jepp, jeg passer nok rett inn sammen med en god del bmw-sjafører, audioter og golf-sjafører.. Jeg har ikke gått fra forsvar til angrep på .. folk?? jaja.. som prøver å ha en diskusjon med meg. Så langt jeg kan se gikk alt egentlig ganske greit til "Lillegutt" begynte å skrive. 215 000 maks. Det beløpet har vært klart helt fra begynnelsen. Nedbetalingstid 8 år, maksalder 2007 modell. 1-serie er sikkert en grei bil. (Dog bra kjerring-faktor) , men den er alt for liten for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Jeg slenger meg på Fredrik jeg, dette blir faktisk for dumt. Lykke til. Alder:24 år gammel I can see why Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Hysj nå... Kjøp deg Mercedes og hold kjeft... Hysj.... Shattered, Magnus., Julianv og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 1 serie dame bil? Kunnskap på høyt nivå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Et svar til 1-serie. E82. Av interesse lurer jeg på hvor gammel du er.. Endret Desember 1, 2014 av hanzhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg