RF91 Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Felgene kommer til å passe som Hans i Grete (som @RF91 ville sagt) når du har fått den ned i rette høyden🫶🏻 Eg e tilgjengele anytime for dagsaktuell poesi 🫡 GtiGtr reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 23 timer siden, RF91 skrev: Eg e tilgjengele anytime for dagsaktuell poesi 🫡 Kanskje du burde ha egen poesitråd her inne? RF91s poesihjørne feks. Tror det hadde slått an.. 😋
RF91 Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 33 minutter siden, Olaandref skrev: Kanskje du burde ha egen poesitråd her inne? RF91s poesihjørne feks. Tror det hadde slått an.. 😋 Nobody puts poesi in a corner 🕺 Olaandref reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) Istedenfor å kjøpe m3 astolpe deksler til tusenvis av kroner modifiserte eg mine. Sveiste inn plastikk og sparklet. Blei så trekkt i stoff👌🏻 fekk prøva nåken felgar av ein eg kjenne, mye gromt her nå🤩 nye strøkne baklykter montert fekk lagd meg ny eksos i rustfritt, bare punkta sammen og blei levert til tigsveising planen var egentlig luftunderstell på bilen, men det blir mye styr så bestillte meg heller kw v1 med ferdige spindler. Va 30års tilbud så passa bra😃 Etter ein god rens av setere så blei dei montert med resten av interiøret - begynne å nerme seg voldsomt her nå, bare litt små snacks igjen. Satser å få den på godkjenning om ikkje alt for lenge🤞🏻 Endret 7 timer siden av Glenny93 Vegard_, Pal Ostgard, Lars89 og 4 andre reagerte på dette 7
Vegard_ Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Fy flate, her var det mye bra gjort på bilen! Kan jo spise rett av bremseskivene til og med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå