espenoksenberg Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Lurer på om det er mulig å få norsk språk i menyen på BMW? Korleis må eg eventuelt gjere det? Er snakk om en BMW X5 2010 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Nei, det er ikke mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Nærmeste du kommer er Svensk & Dansk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Jeg har aldri sett dansk i noen iDrive-systemer, men svensk er mulig i de nyeste. Om bilen ikke har dette i innstillingene er det ikke helt frem å endre derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Ikke at dette gir trådstarter umiddelbar hjelp, men jeg ser at man nå kan få bestilt nye biler med norsk språkversjon, noe som tidligere ikke har vært et alternativ. Hvorvidt man får norsk meny i iDrive eller om det kun gjelder stemmestyring vet jeg ikke, men interessant nok er det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 (endret) Du får norsk iDrive ut i fra hva jeg har sett på enkelte biler på finn. Endret Desember 20, 2014 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 22, 2014 Share Skrevet Desember 22, 2014 (endret) Det nærmeste man kommer er svensk og DANSK! Men man får nå mulighet i nye biler å få norsk språk. Kan også ettermontere på biler produsert etter mars (usikker på måned, men tror det er sep?) 2014. Edit: Skrivefeil. Endret Januar 2, 2015 av bcRichard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Har norsk meny på min 2015 mod x4. Norsk meny kom vel i biler sep 2014 og opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Ser først nå at det var en skrivefeil. Mente selvfølgelig 2014. Sep kan stemme ganske bra:) Takk for rettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Er det noen forskjeller mellom NBT fra 2013 og 2014? Siden norsk meny kun støttes fra 2014 ->. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Noen som vet? Gikk inn i E-sys i dag, og fant "language Norwegian". Å bare aktivere det hjalp ikke, så regner med at "språk filene" mangler eller noe? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå