Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Sjøbuse skrev:

De så så små ut :P

Jeg hadde jo like på mine E38er. Kanskje du har for mye gummi ;) 

Ser større ut i virkeligheten ;) har også gått litt opp i gummi til original dimensjon, bedre komfort er det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde seg med litt mere gummi.  15mm spacere går fint bak.  med 20 så er det stor fare for subbing.  jeg tok av demperen på min og jekket dekket oppi en gang og sjekket. var 0,5mm glipe med 20mm kanskje.  så jeg kjørte 15mm.    men jeg hadde nankang med sånn bred gummileppe på da.  har du dekk uten den "felgbeskytteren"  så trur jeg det går fint med 20mm. 

framme så går det helt sikkert fint med 20mm.    ville kjørt 15mm fram/bak jeg da.    kjøp skikkelige spaceres!  de jeg hadde slo sprekker..!  kjøpte h&r, og de virket til å være gode.

 

pent instrument forresten : D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, space-ace skrev:

gjorde seg med litt mere gummi.  15mm spacere går fint bak.  med 20 så er det stor fare for subbing.  jeg tok av demperen på min og jekket dekket oppi en gang og sjekket. var 0,5mm glipe med 20mm kanskje.  så jeg kjørte 15mm.    men jeg hadde nankang med sånn bred gummileppe på da.  har du dekk uten den "felgbeskytteren"  så trur jeg det går fint med 20mm. 

framme så går det helt sikkert fint med 20mm.    ville kjørt 15mm fram/bak jeg da.    kjøp skikkelige spaceres!  de jeg hadde slo sprekker..!  kjøpte h&r, og de virket til å være gode.

 

pent instrument forresten : D 

Åjaa! Takk for tipset, for jeg var egentlig mest redd for foran, tenkte at 15mm foran kunne bli for mye. Da må jeg nesten bare prøve på noen spacere før jeg går til innkjøp da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært 2 uker i Dubai og bilen ville ikke starte :s 

Byttet i dag olje, filtere, veivhusventilasjon og brukte qmi-motorrens. Har også kjøpt meg focal aktiv subkasse men aner ikke hvordan jeg skal koble den. 

Tenker at neste på lista er spacere og en skikkelig polering

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...