Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Koblet endelig opp den aktive subkassa av merket focal, men i og med at den ligger i bagasjen føler jeg at jeg ikke får så mye bass inn i kupén. Har heller ikke så mye plass at jeg får lagt den under førersete :/ Byttet også en vannslange da det begynte å lekke kjølevæske pga en sprekk i en slange. 

IMG_0072.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktive subber er sjeldent noe brukbart, egentlig. Bygg heller en god 10" eller 12" i kasse med elementet mot skiposehullet, så får du fort ren og pen bass uten at det er noe overdrevent :) Har 15" GZ i min, spiller veldig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spiller egentlig sykt bra, men føler e38 har så bra lydisolering fra bagasjerommet og inn til kupén, så tviler på at en større kasse hadde gjort noe stor forskjell. Desutten så vil jeg ikke at en kasse baki der skal ta så stor plass. Litt vanskelig dette :/ haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skjer ikke så veldig mye dessverre! Bilen lekker kjølevæske, men fikk i dag ny vannpumpe i posten, så den skal byttes snart, og da blir bilen kjørbar igjen :) tenker jeg skal fjerne alpina-klistremerkene, sote frontlyktene og få på svart blanke nyrer igjen. Blitt litt lei denne looken igjen, så skal gå til den mer "beast-looken" en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.2.2016 at 15.05, ZGasi skrev:

Da har jeg endelig Bluetooth/aux i bilen! Gått lei av å brenne CD-er og høre på radio. Enda ikke fått til at sangtittel vises på bordcumputer, men vet ikke om det kun går med aux. Kun testet Bluetooth hittil. 

image.jpeg

Spør sikkert veldig dumt nå, men gjør denne at man får aux/bluetooth på den originale 16:9 spilleren til BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...