ZGasi Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 orginal alpinaleppe selger de på koed : ) koster 4400 før evt rabatt : ) scmiedmann selger også til 6000. . . gå på old.koed.no og søk på "5701" interiørled, hva kjøpte du? frister å prøve bmw sine : ) Takk! Frister veldig ja, men er utrolig dyrt. Husker ikke akkurat pris, men var vel ca. 1000lapp for 10stk pærer! Kjøpte derfor bare en pakke fra ebay med pærer til hele interiøret for ca 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2014 Prøvde å installere aux i dag, men ble dessverre ikke noe av det. Fant ut etter jeg åpna alt, at det kun går med biler som er produsert etter 09.02. Var litt dumt av selgeren på ebay, å ha bilde av kabelen bak navien som trengs, men jaja. Installerte jo helt lik kabel på min x5 for noen år siden, så derfor tenkte jeg at det skulle funke. Har jo lik navi, men sånn får det bare bli. Noen andre forslag til Bluetooth eller aux i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Dice/audiovox mediabridge brukte jeg. Var fornøyd med min løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Du kan også kikke i denne tråden, noe som kunne spart deg for et bomkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Du kan også kikke i denne tråden, noe som kunne spart deg for et bomkjøp. Så på den tråden, men det var jo ETTER jeg åpna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Har da gått gjennom tråden din.. Gratulerer med fantastisk fin bil med rett farge både utvendig og innvendig. E38 er nydelige biler uten tvil. Denne kommer du nok til å ha det trivelig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Veeldig pen bil! Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Jo, tusen takk for det! Flott å høre. Alpina front spoiler bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2014 Yess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Noen tips til beste måte å montere på? Rutelim kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Følger med limtube i pakka fra Alpina. Min var riktignok ca 90% uttørket og ubrukelig. Sa fikk ikke ut så mye. Fikk en liten prikk der det skulle påføres. Ellers så festes den med de skruene du allerede hae i hjulbuen. Det er skruer du må bruke en 8MM nøkkel på. Skruer skrus ut, på med spoileren og skru de tilbake i samme hull men nå også gjennom hullene i spoileren i tillegg. Følger med bruksanvisning på hvordan den skal festes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Følger med limtube i pakka fra Alpina. Min var riktignok ca 90% uttørket og ubrukelig. Sa fikk ikke ut så mye. Fikk en liten prikk der det skulle påføres. Ellers så festes den med de skruene du allerede hae i hjulbuen. Det er skruer du må bruke en 8MM nøkkel på. Skruer skrus ut, på med spoileren og skru de tilbake i samme hull men nå også gjennom hullene i spoileren i tillegg. Følger med bruksanvisning på hvordan den skal festes. Men den limtuben, skal jeg liksom lage en stripe med den langs hele spoileren, eller kun lage noen små dotter på bestemte steder? Redd for at det tyter lim ut når jeg presser på spoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Følger med forklaring i bruksanvisningen. Med bilder. Om du ikke overdriver limbruken vil det nok ikke tyte ut. Tuben som følger med er uansett ikke så stor. Så får jo uansett ikke lagt på så alt for mye lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Takker! Gleder meg til alle bestilte deler er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå