Gå til innhold

Min "nye" Melbournerøde F31

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk glipp av at det var komt et par svar her... Faen jeg savner "mine innlegg" knappen, syns fortsatt forrige versjon av forumet var bedre enn nåværende:?

Bilen fikk seg ihvertfall en god runde med gnikking på lørdag, brukte rundt seks timer på vask, clay, voksing etc. Har også litt hologrammer og småriper som skulle blitt tatt, men det får bli en annen gang :P 

Syns disse felgene var litt kule forresten, det var kun et problem... Et stort et. De er svarte. Men klarer ikke helt å legge de fra meg likevel...

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75286392

DSC_0339.JPG

DSC_0317.JPG

DSC_0347.JPG

DSC_0353.JPG

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det da.. Er vel ikke verste felgene å få solgt igjen heller dersom jeg skulle ombestemme meg. Har inntrykk av at Breyton er skikkelige greier, det stemmer vel noen lunde? TÜV-godkjenning anser jeg ihvertfall som et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig god erfaring med Breyton. Vel og merke var det de gamle Breyton Vision. De var både tunge og myke. Bedre kvalitet på de billige kinafelgene jeg har på Z4en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, javel ja.. Trodde det var noen lunde god kvalitet på de. Men nå blir det ikke nye felger i denne omgang heller, fikk en telefon tidligere i dag med spørsmål om jeg kunne reise på jobb. Takka ja til det, så nå blir jeg bortreist noen uker igjen... En uke fri får duge :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...