StigJ Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 1 time siden, HPVL skrev: De BBS LM-felgene passer på bra på nesten alle BMWer as.. Kan se for meg at en gunmetal-utførelse hadde passet perfekt! Gullsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 BBS LM funker som bare det selv på nye BMW'er som F31. Her er en med ekte 20" LM felger. fupsaker, Fahad og Dal-z reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Ååå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Så unektelig bra ut! Kunne tenkt meg originale BBS felger, men da CH-R... Men blir uaktuelt å bruke 30 lapper på nye hjul når det ikke er et "must" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Hvite senter er pent på rød bil, synes jeg. Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 On 28.4.2016 at 12.14, E.H.D skrev: BBS LM funker som bare det selv på nye BMW'er som F31. lm-R synes jeg er enda at hakk finere http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1030450 StigJ, Dal-z og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 (endret) Gikk glipp av at det var komt et par svar her... Faen jeg savner "mine innlegg" knappen, syns fortsatt forrige versjon av forumet var bedre enn nåværende Bilen fikk seg ihvertfall en god runde med gnikking på lørdag, brukte rundt seks timer på vask, clay, voksing etc. Har også litt hologrammer og småriper som skulle blitt tatt, men det får bli en annen gang Syns disse felgene var litt kule forresten, det var kun et problem... Et stort et. De er svarte. Men klarer ikke helt å legge de fra meg likevel... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75286392 Endret Mai 3, 2016 av Dal-z fupsaker, Freakshow, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Linken funker ikke. Men flotte bilder av en flott f31! Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Å, det var merkelig, ser ut til å fungere når jeg trykker på den her. Er ihvertfall et sett med Breyton Spirit R. 20". Takker for skryten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Funket nå Kan funke bra med de på bilen, men er jo fort gjort å omlakkere de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Det er jo det da.. Er vel ikke verste felgene å få solgt igjen heller dersom jeg skulle ombestemme meg. Har inntrykk av at Breyton er skikkelige greier, det stemmer vel noen lunde? TÜV-godkjenning anser jeg ihvertfall som et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Jeg har ikke så veldig god erfaring med Breyton. Vel og merke var det de gamle Breyton Vision. De var både tunge og myke. Bedre kvalitet på de billige kinafelgene jeg har på Z4en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Å, javel ja.. Trodde det var noen lunde god kvalitet på de. Men nå blir det ikke nye felger i denne omgang heller, fikk en telefon tidligere i dag med spørsmål om jeg kunne reise på jobb. Takka ja til det, så nå blir jeg bortreist noen uker igjen... En uke fri får duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå