ogee1 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 En liten oppdatering. Konas X3 har original software (11.3). Det viser seg at det ikke er støtte for å kode auto start/stopp på denne versjonen. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Mente det var slik ser du, måtte ta hele bilen til en annen en her før jeg fikk koda det ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 (endret) W Endret Mars 26, 2016 av bmwespendn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 On 21. mars 2016 at 23.42, bmwespendn skrev: Noen som vet hva årsaken kan være når jeg skal koble til på Esys så kommer det ikke opp noe bmw modeller ? Listen er helt tom. Du må legge inn filene fra PZdata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dridar Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 Hei. Noen som vet hvor jeg får tak i PSDZDATA-filer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2016 Share Skrevet November 8, 2016 I min signatur er det linket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Konradsen Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Noen som koder i nærheten av Bodø eller nordland/salten generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 On 26.8.2015 at 17.51, ogee1 skrev: Da har jeg prøvd igjen. Leste ut Coding Data fra CAS, og TC_MSA_DEFAULT_OFF var satt til aktiv. Så kodingen har tilsynelatende fungert. Prøvde så å sette TC_MSA_DEFAULT_OFF til nicht_aktiv igjen og TC_MSA_MEMORY til aktiv, men dette fungerer ikke heller. Forstår jeg deg riktig - du har kodet bort auto start/stopp, men du ønsker dette tilbake igjen? Personlig skulle jeg gjerne kodet dette vekk, spurte GS i skien, men de kunne/ville ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 On 11/11/2016 at 19.51, Ron Jeremy skrev: Forstår jeg deg riktig - du har kodet bort auto start/stopp, men du ønsker dette tilbake igjen? Personlig skulle jeg gjerne kodet dette vekk, spurte GS i skien, men de kunne/ville ikke. Nei. Jeg prøvde to varianter, den ene slår den av totalt, mens den andre "husker" hvilken setting den hadde da du slo av tenningen. Ingen av disse virket på vår F25 fordi den hadde for gammel software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjynaa Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Noen som vet om det er mulig å kode opp styrken på angeleyes i parklysstillet? 2011 f10😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 12, 2017 Share Skrevet Juni 12, 2017 Prøver å kode sterker lys på Angel på park via E-sys men virker ikke nå, virket på min tidligere F11 men nå skjer det ingenting. Har prøvd Carly og men finner ikke den der. Noe her som har gjort det og hvor æ finner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 12, 2017 Share Skrevet Juni 12, 2017 Noen i Trøndelag som koder FXX ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen1405 Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Hei har noen kodet slik at angel eyes ikke dimmes ned på park posisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 1 time siden, steffen1405 skrev: Hei har noen kodet slik at angel eyes ikke dimmes ned på park posisjon Prøv dette men ikke sikker på en 2011 F11 FEM_BODY 3060 TFL_MODUS Tfl_s (0, A) or Drl_s (0, A, P) Off Enables Day-Running Lights. Letters: (0: Off, A: Auto, P: Parking) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Noen i Vestfold som har styring på koding? Ser det er noen alternativer jeg gjerne skulle hatt endret på. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå