///Kristian Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Ser du har skrevet (?) ved sort grill, i planene dine. Ta en titt i tråden min, så ser du hvordan det blir:) Sort blank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Sort grill gjør seg veldig på Space grey. Hvis du vil ha mørkere ruter uten å sote, må jeg anbefale BMW sine solgardiner. Det ble overraskende bra når jeg monterte det på en E91. De dekker altså alle vinduene bak b stolpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Grattis med pen handlevogn Skal du ha sort grill må du ha en blank sort som Performance og ikke bare sort ulakkert plastikk slik Ebaygrillene er. Endret Januar 19, 2015 av StigJ UFC og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Grattis med pen handlevogn Skal du ha sort grill må du ha en blank sort som Performance og ikke bare sort ulakkert plastikk slik Ebaygrillene er. Veldig enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Gratulerer med bil. Trodde du skulle ha M3 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Gratulere med ny bil! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Gratulerer med bil. Trodde du skulle ha M3 jeg. mer for penga her + jeg skal til østersund om 2 uker og hente siberian husky, så måtte hatt stv uansett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Grattis med pen handlevogn Skal du ha sort grill må du ha en blank sort som Performance og ikke bare sort ulakkert plastikk slik Ebaygrillene er. performence fra gs da eller? eller lignende side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Ingen anelse. Bare den er blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Får de på ebay også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Performance grill er levert fra BMW så det får du hos alle som har originaldeler til BMW, samt ebay som nevnt. Hvilke felger skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Performance grill er levert fra BMW så det får du hos alle som har originaldeler til BMW, samt ebay som nevnt. Hvilke felger skal du ha? Vet ikke Noen gromme. Vil ha 19" og helst 10" brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Ja folkens. Trenger hjelp til å finne noen kule og passende felger til bilen min Minimun 19" og vil ha minimum 9,5" breie Har en liten forkjærlighet for lignende felger jeg har bilde under, så gjerne noe lignende kanskje! Under 10 000,- WP 111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Blir vanskelig å finne 19" felger til den prisen, med mindre du kjøper noe brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Har noen slike, originale bmw style 225. i 19"Usikker på breddene, men er iallefall 265dekk bak, og 225/235 forran. Helt nye dekk. illustrasjonsbilde her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå