Gå til innhold

Min e61 520da 2009 Msport Carbonblack || Til salgs!


codex
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Shattered said:

Flott tralle :D "Følger med" på markedet på E61 manuell, diesel og seksermotor, og må si at prisene begynner å bli bra! :D  (æddabædda, vet du har firer) :P

Hehe, hadde ikke vært feil og hatt en 530 istedenfor. Men er greit fornøyd med hvordan 177 hest flytter på bilen :) Er vell helst lyd'en som er savnet.. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, min lille søte M57 med "bare" 184 gamp er ikke så mye å skryte av ;) Skyver ikke bra nok,  synes jeg :P Men har vurdert TRF steg 1 (ok pris mot 40 hk ca), får se om det blir mer enn bare vurdering ;)

Regner med din som er nyere drar mye bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Som den heldige utvalgte fikk jeg tilsendt og påmontert nye Michelin X-Ice XI3 i går, ser frem til og teste disse dekka gjennom sesongen. Og så skal jeg komme med tilbakemeldinger, om det blir her i denne tråden eller en ny egen en vet jeg ikke enda.

Første merknad er ihvertfall at de var meget støysvake :) Ellers får bare vinteren komme:-) 

 

 

IMAG2644.jpg

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Våren er i anmarsj endelig, og sommerhjula mine er kommet tilbake fra oppussing hos Østfold felgteknikk :)

Fant ut at jeg ville investere i disse orginale felgene som jeg liker godt istedenfor og kjøpe nye billig kopi felger, så nå ser de ut som nye igjen:) Var en del kantkjøring og riper og lakken flasset noen plasser, og en felg ble skeiv etter en punktering av episke dimensjoner i fjor høst :P Godt og få fikset opp.

Felgene har fått swissvax behandling, cleaner fluid, pneu på dekk og autobahn felgvoks :) 

2017-04-28_14_00_42.thumb.jpg.b8b3ffb75ec247058c8b5a55b72b2531.jpg

2017-04-28_12_40_53.thumb.jpg.c731c3edc9e0c7cab5c5ce2f3f458eb6.jpg

 

2017-04-28_21_22_17.thumb.jpg.e60e8c160d236ae8c8ccb895e5f917c5.jpg

 

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Enig der awt :)

 

Idag fikk bilen en god vask og så polerte jeg vekk noen nye riper siden ifjor, unger og samboer får skylda for det meste :P men sånn er det bare vel ? hehe

Så gikk jeg over bilen med swissvax cleaner fluid og toppet det hele med ett lag Swissvax Concorso <3

 

Det er fortsatt riper jeg skulle ha fjerna men det tar for lang tid og/eller rupes duetto'en min blir for svak for jobben.. Kjører rupes blå blå flere pass uten og bli kvitt alt.. steinhard lakk. Pluss at jeg ser på meg selv som en amatør innen maskinpolering enda :P Men kanskje roterende er det som må til.. eller no annet enn rupes ihvertfall. Men blankt blir det!2017-05-12_13_40_59.thumb.jpg.8a9f7e1622521a9d1e4d9a28d7fdb381.jpg2017-05-12_13_42_56.thumb.jpg.bf0430bf103327d9dfdad077364ca854.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så skitten ut bak, men var bare speilblank! 

Flott bil 😃

Du skulle ha prøvd noe fra Scholl på lakken. Skal gå over hele bilen vår om to uker, og skal prøve flere komboer. Følg med så kanskje du får tips om hva som funker bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en liten optisk illusjon på gang der :P hehe, broren min sa akkurat det samme. 

Ja jeg får undersøke litt på hvilke kombo'er som fungerer bedre, skulle gjerne fått vekk enda litt mer riper :) Så ser frem til du deler erfaringer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Lenge siden det har blitt postet her, men ikke så mye som skjer :-) bruksbil og kidsmobile :-P

Ellers noen bilder fra vinterprepp for noen uker siden.

HDR bilder derav noe ekstra glans hehe :P 

IMG_20171030_145242_667.thumb.jpg.0ce47de321121a5b911d3f87e8d89759.jpgIMG_20171030_145724_273.thumb.jpg.f94bd586d68425bb154279d96cd06434.jpg

Bilen nettopp blitt  EU godkjent i 2 nye år, bytte av bærekuler fremme  var det eneste som måtte gjøres. Sist eu godkjenning gikk denne  rett gjennom :-) 

Ellers begynner bakluke hydralikken og tulle litt, får ikke åpnet luken skikkelig.. for lite kraft. Er vel muligens defekt sylinder eller for lite olje i eller noe, får sjekke ut. Gjerne kom med tips :)

 

 

Fortsatt fornøyd med gobilen selv om ønsket nyere bil alltid er tilstede, men skal nok beholde denne en god stund til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...