Carlsius Skrevet Desember 7, 2017 Share Skrevet Desember 7, 2017 Fantastisk pen bil med fine fargekombinasjoner Angående bakluken er det nok som dere sier at det bare er å fylle på væske. Gjorde den jobben for en bekjent på en LCI 530XD hvor bakluken åpnet seg til brystkasse-høyde og klarte ikke løfte seg selv lenger opp. Samt det kom noen merkelige lyder fra hydralikken. Da var det for lite væske i systemet. Fylte etter med væske i beholderen som ligger i venstre side i bagasjen, og luftet systemet. Så var alt tipp topp igjen Hvis du skal komme på tanken av å skifte ut sommerfelgene, står jeg med åpne armer å tar de imot På jakt etter et pent sett med originale style 172 felger til min E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2017 (endret) On 12/7/2017 at 11:31 PM, Carlsius said: *snip* Takk for det Ja jeg ble veldig fornøyd med og finne en bil med litt anderledes fargekombo Felgene blir nok ikke byttet ut med første, de er helt innertier til bilen hehe Endelig litt vinter Bilen blir fort skitten på vestlandets saltlake, men skinner litt igjennom heldigvis Endret Desember 12, 2017 av codex Fahad, papertiger og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 Bilen er nå til salgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114410773&fks=114410773 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Flott bil! Fin utstyrsliste! Men tror du ligger hvertfall 25.000,- for høyt... Får jo 525d til ca denne prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 (endret) Takk for det ja er kanskje noe høyt priset, men skal en ha en 525 til samme pris så er den kjørt mellom 20 og 50 tusen mer og ofte uten samme utstyrsmengde. Så det blir jo og velge mellom utstyr og lav km kontra 525 med 20 mer hestekrefter (i 3 liter jada :p) Endret Februar 20, 2018 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 21, 2018 Share Skrevet Februar 21, 2018 Noen som får seg en fin e61 i hvert fall Lykke til! codex reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Lykke til med salg av nydelig E61 - kan jeg spørre hva som er planen videre ang. neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2018 7 hours ago, papertiger said: Lykke til med salg av nydelig E61 - kan jeg spørre hva som er planen videre ang. neste bil? Takk for det Det blir bytte av beite denne gang, har bestilt meg Tesla Model S papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå