Even Pladsen Skrevet Oktober 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2016 Da ble det nye stoler og belter!, sykt fornøyd 👌🏻😬 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Mer banefokusert bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Oktober 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2016 8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Mer banefokusert bil?? Tjaa.., mest til show egentlig🤔. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Kan ikke si jeg liker dette! 🤔 penere med originale skinnstoler enn sparco i en BMW altså.. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 40 minutter siden, Ivrig86 skrev: Kan ikke si jeg liker dette! 🤔 penere med originale skinnstoler enn sparco i en BMW altså.. Sant det men skal ha litt mer raceing stukk på den. Nå som jeg skal ha halv bur senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 de stolene der blir du klam i ræva av xD kompis har de i bilen sin var en klam tur til oslo fra sandefjord xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Fått Montert nye stoler og montere setebeltene på tirsdag så blir dette bra😃 Og slik er vinterstuken.. Marius2002, MarcusSteffensen, Bendik Kjellevold og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 9 timer siden, Gabz skrev: Fett! Syns det ble fett jegå😎 Bare å få beltene nå👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Dette ble rått! Tror ikke jeg har sett sånne seter i e46 før.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 18 timer siden, Enes Yakici skrev: Dette ble rått! Tror ikke jeg har sett sånne seter i e46 før.? Takk skal du ha!😬, Hehe:p Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 Endelig fått montert beltene idag etter mye tilpasninger får å få plass til festene til beltene nederst på stolunderstellet😳 Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Kult! S54 neste nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 4 timer siden, Frode D skrev: Kult! S54 neste nå da? Veldig lyst men trur ikke pengene strekker til😒 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 On 15.11.2016 at 4.49, Enes Yakici skrev: Dette ble rått! Tror ikke jeg har sett sånne seter i e46 før.? kompis har sånne seter i sin m3 hatt i noen år nå ^^ men du blir fort svett i ræva av de setene der! just a heads up Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå