Even Pladsen Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2017 53 minutter siden, williamwiers skrev: Ja, var meget billig Ja syns det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 Fikk montert delene igår sykt fornøyd😁. 2017 blir magisk🙏 fått tak i senterlokk til Work felgene og balltre blir brukt til pynt i bagasjen😅👌🏻 BjornarHS, Bendik Kjellevold og Chris11slett reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 Fått bilen på bukker idag. Så får tatt av kalipperene løpe morgen dagen. Få de sandblåst og lakkert. Bendik Kjellevold, Slavearbeider'n, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Nice, viktig detalj Vil få ordnet det på min snart og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 28 minutter siden, Gabz skrev: Nice, viktig detalj Vil få ordnet det på min snart og. Jepp syns det. Bedre å få de lakkert enn at det er rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Absolutt! Hvilken farge blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 3 minutter siden, Gabz skrev: Absolutt! Hvilken farge blir det? Står i mellom rød og svart🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Da stemmer jeg for svart tenker jeg. Rødt på rød bil blir litt mye Hva med gul? Eller blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 Det jeg trur å🤔, har faktisk ikke tenkt på gull eller blå. Dette hadde Kansje vært kult👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Samme blåfarge som balltre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Jeg mener en stemplede bmw-kalipere ikke kler spenstige farger på samme måte som større flerstemplede brembocaliper fks. Dette fordi bmw-kaliperet blir mer en "klump" uten noe form for store overflater Selv gikk jeg for sort caliper med sølv klave da jeg fikset opp bremsene mine Even Pladsen, Hawkon88 og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Stemmer for sølv eller sorte bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 11 timer siden, Chris11slett skrev: Samme blåfarge som balltre Haha😉, balltret skal lakkeres. 4 timer siden, BjornarHS skrev: Jeg mener en stemplede bmw-kalipere ikke kler spenstige farger på samme måte som større flerstemplede brembocaliper fks. Dette fordi bmw-kaliperet blir mer en "klump" uten noe form for store overflater Selv gikk jeg for sort caliper med sølv klave da jeg fikset opp bremsene mine Okei. Derfor jeg veldig usikker hvilken farge jeg vil ha. Syns det du har gjort var en fin måte og lakkere kalipperene på.🤗 3 timer siden, Frode D skrev: Stemmer for sølv eller sorte bremser. Greit å få noen forslag fra andre. Takk👍🏻 Ivrig86 og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 5 timer siden, Frode D skrev: Stemmer for sølv eller sorte bremser. +1 Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 Hei bloggen!:) fått demontert caliperene og ble spontan kjøp av K sport drift senkesett bak. Fått montert det. Parketten kom igår også. Fått en melding fra Tempedekk at kantene mine er ferdig og blir sent løpe av neste uke. Som jeg gleder meg til sommeren nå🙏 Ivrig86, williamwiers, Eminent og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå