Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Senterringer får du jo kjøpt på dekk1 ellelr lignende.

 

Hvorfor betale 50 kr per ring når jeg kan lage dem gratis? ;)

GS har og aluringar ein kan kjøpa som ein lett pressa i med håndmakt. Du trenge i alle fall ikkje å dreia til ringar som blir ein presspasning når dei skal monterast. Eg køyrer med aluringane til GS på mine 19" RH X-Rad på E34'en, og det funka knall :)

 

Da kjører jeg på med alu :)

 

Har funnet ut hvor stor ringen må være, kopierer bare GS osv sine da alle er like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mykje gods blir det igjen etter du e ferdig med fresingen? :)

 

10mm til å begynne med fra slutt av hjulbolt kon til bakside.

8mm ferdig maskinert. 

Er ikke mye jeg har tatt, men ettersom det er replica felger så tør jeg ikke ta for mye. Skal nok bli nok sammen med nye dekk og senk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har 4mm igjen fra ende på kon til kant på mine etter maskinering om jeg ikke husker feil :P Har holdt i 4 år nå.

 

4mm?? damn!

Ja kanskje jeg skal vurdere 2mm til slik jeg sitter igjen med 6mm.. men få vente til nye dekkene kommer og jeg får prøvd dette oppsettet først :)

Kan i verstefall ta et 2mm av fronten på bremseskiva også :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4mm?? damn!

Ja kanskje jeg skal vurdere 2mm til slik jeg sitter igjen med 6mm.. men få vente til nye dekkene kommer og jeg får prøvd dette oppsettet først :)

Kan i verstefall ta et 2mm av fronten på bremseskiva også :)

 

Ikke ta meg helt på ordet da. Jeg skal måle når jeg tar av hjulene om en måneds tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft når du får til nye hjula, men bilen skriker etter senk!  :bounce: Regner med den skal ned mot bakken til våren?

 

Ja etter planen så blir det senk mot neste sommer. Når er litt usikkert da en del cashflow skal gå til oppussing av bolig over nyåret.. Så skal også performance kalipperne på og de skal ha nye skiver og klosser som jeg ENDA ikke har fått meg til å kjøpe :P

 

Ikke ta meg helt på ordet da. Jeg skal måle når jeg tar av hjulene om en måneds tid. 

 

 

Hehe nei bare en vurdering, har det ikke travelt med å frese av mer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet.. For min del endte felgbudsjettet opp med å gå til ny terrasse og møbler istedet for nye felger... Satser på å stille sterkere neste sommer!

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...