danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Ikke noe problem å gjøre det. har gjort det veldig mange ganger med gode resultater. Dog ikke bruk for grov polish Takker, da får det bli neste på agenda! ser ikke så bra ut for øyeblikket og drar ned hele bilen i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Takker, da får det bli neste på agenda! ser ikke så bra ut for øyeblikket og drar ned hele bilen i mine øyne... Hvordan ser ut nå? Ser de litt oljete ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Hvordan ser ut nå? Ser de litt oljete ut? Ja der har du en bra beskrivelse, skal se om jeg ikke kan ta et bilde straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Sånn de fleste ser ut etter tidenstann. Jeg har polert opp flere som har sett slik ut. Veldig viktig å legge en beskyttelse etterpå, ellers kommer det fort tilbake igjen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 (endret) okei takk EDIT: hvilken type beskyttelse da? Endret Juli 29, 2015 av danskiii ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Pleier ikkje folk å bruke clay til di listene? Meiner di flekkene forsvinner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 okei takk EDIT: hvilken type beskyttelse da? En voks fungerer bra. Hva slags voks har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 eehh.. ingen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 eehh.. ingen hehe Jeg har en krukke med Swissvax voks som jeg ikke bruker, intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Mye jobb å montere dæsj tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Mye jobb å montere dæsj tror jeg Hehe slik ser du det, jeg ser det som en gøy kveld pluss da kan jeg trekke alle ledninger langs originale baner osv, bare greit det. Regner med 2-4 timer før det nye er inne pluss awt her har gjort det for ikke så altfor lenge siden så håper på han har litt "pointers" skulle jeg sette meg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Da er nesen vendt mot oslo og fjellstrand for helgen satser på dash bytte, combox montering ( kom på mens jeg skriver at delene til denne har jeg glemt, FAE*!!!!! ) og litt småfix Fått på nye skilter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Nye skilt trengte du så absolutt. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Ja da ble dash tatt ut, og siden jeg ikke var klar over det er forskjell på pre-face og facelift dash så ble det gamle satt inn igjen.. det nye er helt strøkent så det er til salgs for de som har 1 serie fra 04-07.. Endret August 2, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå