Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å selge 235 dekkene og vente med å kjøpe nye til våren heller? [emoji14]

Blir lagt for salg også ja :)

Ja, skjønner det.. Er enig med Stig over her.. La det være til neste sommer :-)

Dessuten vist du vel sånn halveis på forhånd at det ikke ville bli lett å klemme på disse felgene? ;-) hehe

Hehe ja, visste dette ville blinen utfordring ja, men kunne godt ha vært enklere enn antatt [emoji12]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Si meg, hvordan er metallfargen i virkeligheten på style 128 sammenlignet med 207? Synes 128 virker litt gråere på bildene her, og den står særdeles fint til bilen din. Synd om du må selge dem, i så fall bør du skaffe en mindre dimensjon. Totalinntrykket av bilen med dem på er sober eleganse. :)

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvordan er metallfargen i virkeligheten på style 128 sammenlignet med 207? Synes 128 virker litt gråere på bildene her, og den står særdeles fint til bilen din. Synd om du må selge dem, i så fall bør du skaffe en mindre dimensjon. Totalinntrykket av bilen med dem på er sober eleganse. :)

Jo takk for det :)

Disse er lakkert i en mørkere gråtone med vanlig lakk, men skal pulverlakkeres før de skal på igjen i samme farge.

Originamt så har 128 samme farge som 207 :)

Kunne gjerne hatt 128 hjul forran i 18", fått et ordelig stuk [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Salget går dårlig, så jeg tror jeg bare får satt dem forran på 8" erne og bestiller nye til bakdekkene.

Litt rart med bredere dekk forran men kan da umulig være en ulempe.

Har vurdert 225/35men tror jeg bør gå ned til 215/35.

Er dette for mye strekk eller er det forsvarlig enda?

Edit:

Etter liyt lesing blir den ideen skrotet, må ha nye forran å dekka må bort.. Crap..

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må en bare bite i det sure eple :-) Hadde jeg vært deg hadde jeg solgt alt og kjøpt noen felger som passer bedre :-)

Ser ut til å bli det ja.. Passe surt det eplet!!

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...