danskiii Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Nok noe av de siste bildene som blir tatt av denne luringen. Må støvsuge å vaske litt innvendig senere/imorgen også da selvfølgelig. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Selge bilen til fordel for leilighet i dette markedet? Det er ikke gitt at bilen taper seg mest de neste årene, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Selge bilen til fordel for leilighet i dette markedet? Det er ikke gitt at bilen taper seg mest de neste årene, for å si det sånn. Eiendom over tid er alltid investering, det å "gi bort" penger for å leie og ha en dyrere bil er ikke logisk i mine øyne. liffi og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Hvorfor egen bolig er en elendig investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Hvorfor egen bolig er en elendig investering. Ikke nødvendigvis en økonomisk investering, nei, men investering er så mye mer enn penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 (endret) Sant det. Og uansett er det fornuftig å bytte til en bil som koster en brøkdel og egner seg som familiebil. Caliperne, de kan brukes på E87? Hva var bakgrunnen for at du ikke brukte dem på din bil? Endret Januar 22, 2016 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Sent from my garage using a bit Tapatalk danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Sant det. Og uansett er det fornuftig å bytte til en bil som koster en brøkdel og egner seg som familiebil. Caliperne, de kan brukes på E87? Hva var bakgrunnen for at du ikke brukte dem på din bil? Kalipperne kan brukes på E87 ja Nei kom aldri så langt som å kjøpe nye skiver bare, pluss jeg har enda så mye igjen på de som står på. Slakkhet fra meg i hovedgrunn.. Jeg skal nedover til oslo imorgen tidlig og kan ha dem med om du vil ha dem og bor på veien Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Sent from my garage using a bit Tapatalk EGESÅKLAAAR!Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Reservert solgt til uka Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Da kan du jo kjøpe 316 min. liffi og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 Jeg har i en uke nå prøvd å få tak i kjøper av bilen, men uten noe hell. Så ettersom dette er tilfelle så blir bilen tatt av reservering iløpet av kvelden, skulle noen øsnke seg en kjempeflott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Du tok den vel ikke av finn, selv om den var reservert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 1 time siden, Frode D skrev: Du tok den vel ikke av finn, selv om den var reservert? Nei Skrev bare øverst i beskrivelsen at den var reservert solgt, så nå har jeg fjernet teksten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Ikke så mye som skjer her, enda ikke solgt. Noe no-show og useriøse kjøpere.. Men alikevell litt da. Blir nytt v-bånd til dpf filter og ny pakning (var ikke det tidligere) slik at jeg kan selge med god samvittighet liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå