Overmo Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Hei. Jeg har fått opp feilmelding på bremselys og blinklys på henger, uten at jeg engang har på en henger.. Dette gjelder en 2011 520dat med EL. Svingbart hengerfeste. Noen som har vært borti dette og evnt vet hva som er galt? PFT for svar. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Hei, du har ikke en overgangskontakt stående I?? Da kan du få feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Eller vann i kontakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Jeg tror ikke det står i noe i kontakten. Er det ikke standard med den "nye" kontakten på F11? Vann i kontakten kan hende, men feilmeldingen har kommet et par ganger de siste ukene, så rart dersom det ikke har tørket enda? Har vel ikke akkurat vært så mye varmegrader i det siste, men.. Jeg får forøvrig ikke opp igjen hengerfestet heller. Det blinker grønt på knappen i bagasjerommet.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Begynner å bli relativt irriterende.. Feilmelding popper opp hver gang jeg starter bilen, og av og til mens jeg kjører. (Kommer og går under kjøring.) Tok en maskinvask med underspyling i ettermiddag for å fjerne litt salt/møkk, og da kom feilmeldingen opp mange ganger. Så lurer på om det kanskje kan være noe ledningsbrudd eller noe? Og det som er mest irriterende er at jeg ikke får tatt opp hengerfestet lenger..! Det blinker bare grønt på knappen, og skjer ingenting når jeg trykker. Pga travle dager på jobb for tiden rekker jeg aldri innom BMW for å få det sjekket heller.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Høres ut som du har brudd eller fuktighet en plass ja. Du kan jo begynne å se etter det selv. Følge ledningsnettet. Sjekke kontakten. Etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Har du motoren i gang når du prøver å kjøre inn hengerfeste da? Har sett tilfeller hvor det stopper med grønn blink med motor av. Gikk inn igjen med motor i gang, men måtte holde inn knappen til hengerfeste gikk i lås da. Skyldes antagelig dårlig batterispenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Har hatt motor igang når jeg har trykket på knappen ja. Prøvd å holde den inne litt også.. Ja, sikkert ledningsbrudd et sted. Møkk! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Ja, da er det nok bare å finne tid til diagnose... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Du kan jo sjekke diagnose tråden for se om noen private kan bistå. Overmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Hei, er Ganske sikker på at motor ikke må gå når du betjener knappen I bagasjerommet. Styringsboksen til hengerfestet ligger under gulvet I bagasjerommet, sjekk om du har fuktighet/vann der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Under gulvet i bagasjerommet mitt er det bare et lite oppbevaringsrom. For under plasten ligger vel kompressor osv til luftunderstellet, gjør det ikke? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 På min bil som er sedan ligger den under gulvet, men kanskje annerledes på Touring. Du kan jo prøve å følge ledningene som kommer inn I bakkant fra hengerfestet, de går til styringsboksen. Har du prøvd å betjene uten motor I gang? På min bil vil ikke hengefestet gå når motor sviver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Hos meg er det ikke noe forskjell på om motor går eller ikke, eneste er at jeg ikke kan ta den inn når den omformer kontakten står i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Februar 2, 2017 Share Skrevet Februar 2, 2017 Fant du ut av dette? Jeg fikk sporadisk opp feilmelding på lys tidligere i uken, nå har jeg hatt hengerfestet ute, og det vil ikke opp igjen. 2010mod f11 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå