fupsaker Skrevet Juli 7, 2017 Skrevet Juli 7, 2017 Det spennende nå er hva som kommer neste gang, siden er til salgs hos AutoXo! Men pokker, så rå den Z4'en er.. ogee1 reagerte på dette 1
bmwZ Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Skrevet Juli 11, 2017 (endret) Ja, det stemmer.. Var ikke planen å selge den. Men planer endres... Denne gang kunne jeg tenkt meg en båt faktisk, så får det bli nytt bilprosjekt ved en annen anledning. http://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99715673 Fotografen har da klart å la panseret stå i halvlås på ene siden:( Endret Juli 11, 2017 av bmwZ Ivrig86 og HenrikSolberg reagerte på dette 2
StigJ Skrevet Juli 11, 2017 Skrevet Juli 11, 2017 Håper denne bilen får en eier som vil ta godt vare på den videre Synd du selger, men har jo forstått at du liker å ha noe å pusle med. Og denne bilen er jo ferdig Gorg reagerte på dette 1
Brunis69 Skrevet September 26, 2018 Skrevet September 26, 2018 (endret) Ser den ligger ute for salg igjen, og at nåværende eier lyger om at den bare har hatt en tidligere eier og at han har bygget den selv? Endret September 26, 2018 av Brunis69
Gorg Skrevet September 26, 2018 Skrevet September 26, 2018 4 timer siden, Brunis69 skrev: Ser den ligger ute for salg igjen, og at nåværende eier lyger om at den bare har hatt en tidligere eier og at han har bygget den selv? Kanskje han har kopiert teksten til @bmwZ? magneten reagerte på dette 1
Brunis69 Skrevet September 26, 2018 Skrevet September 26, 2018 "BMW Z4 3.0Si Individual Selger nå min kjære bil da bolig står på kjøpelysten! En bil som vekker mye oppsikt og er en drøm å kjøre! Må ses, ekstremt strøken under. Karosseri limen og plater er fortsatt hvit som fra fabrikken! Unik Z4 som er brukt ekstremt med penger og tid på å bygge opp slik jeg ville ha den. " Mulig det, misvisende uansett
Gorg Skrevet September 26, 2018 Skrevet September 26, 2018 1 time siden, Brunis69 skrev: "BMW Z4 3.0Si Individual Selger nå min kjære bil da bolig står på kjøpelysten! En bil som vekker mye oppsikt og er en drøm å kjøre! Må ses, ekstremt strøken under. Karosseri limen og plater er fortsatt hvit som fra fabrikken! Unik Z4 som er brukt ekstremt med penger og tid på å bygge opp slik jeg ville ha den. " Mulig det, misvisende uansett Han har ihvertfall holdt den slik den var, ville ikke sagt nei til den!
StigJ Skrevet September 27, 2018 Skrevet September 27, 2018 Ja jeg kjente jeg ble lettere irritert over den annonsen. Tar hele creden for bygget fra @bmwZ Gamle annonsen fra Autoxo ligger lengre oppe @Gorg. Har ikke sett andre annonser på den. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå