bmwZ Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Tør jeg spørre hvor du skaffet den alcantaraen? Bruk Ebay.de og søk på "alcantara 9002" så finner du den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Lurer på om det er den som ble spottet utenfor Bavaria Haugesund for en stund siden. Jeg har i alle fall en på slik på lista ja. Stemmer. Det er den som ligger for salg nå og som sikekrt har vært der i 4 år Fant ut at den ikke er foliert hvit men lakkert. Men den var matt grå foliert tidligere. Ligger tråd på den her inne. Har du link til tråden Stig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 (endret) Ikke så veldig interessant tråd nå lenger siden alle bildene er fjernet... http://bimmers.no/topic/609523-project-bmw-z4-m-nbr-5-11nov/ Endret August 3, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Da fikk jeg godkjent understellet på Zen også Måtte låne meg noen 17" E46 hjul for å være sikker på at den skulle gå igjennom. 19" felgene er utenfor kravet til innpress Som dere ser på bildet, så kler den svært godt de lånte felgene. Ikke minst det at de sitter nærmest perfekt i hjulbuen ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Det der så jo overraskende godt ut må jeg si. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Jeg vet ikke jeg. Glad den har 19" som fyller skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Joda det er jo klart. Men det så jo bedre ut med Style 68 enn med de som stod på da du fikk bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Artig at du går for z4 igjen. Du hadde vel oppskriften klar for hvordan bilen skulle bli før du skrev under kontrakten? Tøff farge du har gått for også, spent på hvordan den oppfører seg i sollyset, og ikke minst med nylakkerte bremser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Ja, må vel si at jeg så for meg noen av modsa Gleder meg helt klart til å få bremsene montert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 16, 2015 Forfatter Share Skrevet August 16, 2015 Har gjort noen småting siden sist, venter fortsatt på div deler før jeg kan lakkere bremsene. Siden bilen er blitt noe individuell etter hvert, syntes jeg det passet bra med litt Individual stæsj. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Kjøpte meg den velkjente ZHP girkula. Men når jeg har fjernet M logoen på rattet, kunne jeg heller ikke ha på girkula. Så en liten mod gjort der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 (endret) Endret August 21, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 den girkula gjør underverker og burde vært standard i alle manuelle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 den girkula gjør underverker og burde vært standard i alle manuelle biler.Har du link til hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Den fåes kjøpt "overalt". Har selv samme kule i begge bilene, og jeg er enig med StigJ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå