Ivrig86 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Takker for det mr Har hatt Bmw en stund nå, har 3 for øyeblikket Hehe såpass ja! Trodde du bare hadde merca jeg nå. Hva tar du for å legge sånn lakkforsegling du nevnte på M5n eventuelt? Eventuelt "bare vanlig" behandling uten lakkforsegling. Aldri prøvd lakkforsegling før. Kun brukt voks, brukt swissvax shield på di siste bilene nå. Aldri hatt en ordentlig proff detailer påBilene mine. M5n er såpass dyr og med tanke på fargen så vil den vel se ekstra bra ut eventuelt Ta det på Pm eventuelt. Endret Mars 17, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Kjøpte min på bilsalongen i Skien for noen gode år tilbake. Ja, har fått masse respons på annonsen, men ikke den rette enda. Kommer helt utrolig mye rare bytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Kjøpte min på bilsalongen i Skien for noen gode år tilbake. Ja, har fått masse respons på annonsen, men ikke den rette enda. Kommer helt utrolig mye rare bytteforslag. Ja, kjenner bilen. Var vel sønn til eieren av Bilsalongen som hadde den en gang. Han er vel en av sjefene der idag Bra du har fått respons, nå er jo sesongen snart her. Så da selger du sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Liker at du har kontroll! Satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Har endret planene for bilen litt. Jeg har bestemt meg for å ha denne en god stund. Så da vil jeg gjerne legge enda litt mer penger i dette prosjektet enn planlagt Nye oppgraderinger som allerede er kjøpt inn er: -Z4M Framfanger -Z4M Bakfanger -Z4M Panser -BMW Performance callipere fremme med adaptere til Z4. -345mm CSL framskiver -294mm drillet bakskiver -Z4M stabstag med polyflex foring fram -H&R Justerbart stabstag bak -Z4M bærearmer foran. -Sort blank lakkert grill Z4M style Har enda flere planer fremover ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Takk for kommentarer Ser veldig frem til å montere quaife diffsperre på denne også. Tror det kommer til å gjøre underverker med kjøre egenskapene. Så blir det vel ikke helt feil å montere dette da StigJ, Lennyzcoupe, JMossige og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 tøft! hvordan kitt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Oh, hey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 tøft! hvordan kitt er det? Er det ny utviklede kitet til N52 fra ESS. Gir 70whp på 265 org hk. Lader bare 0.3bar, men da skal det være holdbart på denne motoren. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Går å lurer litt på å hel lakkere bilen, ikke fordi den på noen måte er stygg i lakken, men fordi jeg har kjøpt Z4M panser, fangere og sideskjørt. Dette utgjør vel ca 1/3 av bilen, så hadde vært spennende å lakkert resten også i en annen finish Tror dere om Individual Frozen Silver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Sølv er så kjedelig.. Velg heller Frozen Gray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå