bmwZ Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Ja frozen grey er tøff den, men da må jeg lakke motorrommet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Sant.. Frozen silver er hvert fall den feteste sølvfargen du får, så sånn sett er det det beste valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Bmw leverer frozen silver, frozen polar silver, frozen dark silver og frozen cashmire silver. Så er noen farger å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Går å lurer litt på å hel lakkere bilen, ikke fordi den på noen måte er stygg i lakken, men fordi jeg har kjøpt Z4M panser, fangere og sideskjørt. Dette utgjør vel ca 1/3 av bilen, så hadde vært spennende å lakkert resten også i en annen finish Tror dere om Individual Frozen Silver? Du tjener bra på autostrada skjønner jeg hehe håper jeg kan få starta der etter sommeren selv Fargen tror jeg hadde blitt konge!! Frozen grey er vel hakket kulere men også flere som har, å greit å slippe lakke motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Haha, Steike som du kjører på! Blir RÅTT uansett! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Tjener fett vet jeg ikke, men bruker en del penger på bil ja Eneste fornuftige å gjøre det Men lakkering blir det, godt igang allerede... Så kjenner jeg at jeg angret på at jeg limte fast spoileren for kort tid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Hva blir fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Er nå litt usikker på fargen, er noe dritt å ikke kunne rubbe bort små riper osv på frozen fargene. Nå er jeg litt på mineral hvit. Kom gjerne med forslag som matcher rødt interiør. Men helst ikke mørke farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Pure metal silver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Ja, ikke sant Lakken koster 40 ganger normal metallic lakk Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Da er det jo positivt at z4 er en liten bil da HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 svart eller mineral grey passer vel interiør fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Ja, er enig at begge fargene matcher rødt. Men vil gjerne ha noe lysere. Behøver ikke være Bmw farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Er ikkje så mangen lyse farger som går såå bra med rød interiør. Må bli hvit eller grå/sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Laguna Seca Blue JMossige reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå