Kristiansan'årn Skrevet Desember 19, 2015 Skrevet Desember 19, 2015 Driiitbra Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
aalgaard Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Har alltid hatt en god dialog med Ac Schnitzer fabrikken, så tenkte jeg å spørre de om jeg kunne få en slags sertifisering hos fabrikken etter jeg er ferdig med bygget. Fikk et meget godt svar! " Dear Mr. Auestad, Thank you for your Email. After such a long time, we can´t tell if the parts are really originals, but we offer you to have a look at the car and see how many parts we can identify. I´m quite sure that we will find a solution to certify it or something similar. Just get in touch with me ahead of your visit and we will sort everything out. We love the effort you put in the restoration and appreciate the work. You will be welcome here in Aachen. Once you are in Aachen, we would like to share your story with the AC Schnitzer Community on Facebook. Would that be ok for you? Feel free to contact me if you have any further questions. with kind regards Mit freundlichen Grüßen Mario Gaa Administration " Kjekt med positivt svar. Blir bra
sveigis Skrevet Desember 22, 2015 Skrevet Desember 22, 2015 Imponerende hva du får til. Gøy og inspirerende tråd.
Paugen92 Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 Imponerende hva du får til. Gøy og inspirerende tråd. Takk for det Håper alle har hatt en fin jul Prosjektet står stille, men har funnet en del deler som hører til Silhouette orginalt. Jeg har kataloger med alle delenummer til S5 Silhouetten så på denne bilen blir det brukt orginal deler
Paugen92 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Har vært stulle her en stund nå, er ikke helt god etter operasjonen så blir lite mekking da. Etter jeg fant ut at KW coiloversene mine var V1 og ikke V2 som selger sa, så solgte jeg de vekk og tenkte at nå går jeg rett og slett bare for orginal look med orginal deler. Så jeg har handla en god del orginal deler som jeg har kommet over! Ac Schnitzer S5 fjærer Ac Schnitzer S5 dempere (Bilstein) Ac Schnitzer E34 fotstøtte Ikke hver dag man får pakke fra Taiwan... Hva kan det være mon tro? Joda, helt nytt og ubrukt Ac Schnitzer S5 Eksosanlegg! Så litt småting som: Ac Schnitzer S5 emblem Ac schnitzer emblem Kataloger og magasin Så det jeg egentlig mangler nå er stabilisator staget Endret Januar 10, 2024 av Paugen92 danskiii reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 nei så artig! kjempe oppdatering! og litt av en dele sanking! stabstaget får du vel kjøpt nytt enda gjør du ikke?
Paugen92 Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Skrevet Januar 16, 2016 nei så artig! kjempe oppdatering! og litt av en dele sanking! stabstaget får du vel kjøpt nytt enda gjør du ikke? Hehe ja de dukket plutselig opp en etter en så nølte ikke med å handle vanskeligste var vel og handle av en 50 år gammel taiwansk kar som brukte google translate xD Nei Ac schnitzer i tyskland har ingen deler til E34 lenger
RF91 Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 Detta her ha eg SKIKKELIG tru på! Blir jævla bra når bilen blir ferdig
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Skrevet Januar 16, 2016 Hehe ja de dukket plutselig opp en etter en så nølte ikke med å handle vanskeligste var vel og handle av en 50 år gammel taiwansk kar som brukte google translate xD Nei Ac schnitzer i tyskland har ingen deler til E34 lenger hahaha det trur jeg på! måtte ordlegge deg skikkelig da! xD de har ikke det nei? det var kjipt
Paugen92 Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 hahaha det trur jeg på! måtte ordlegge deg skikkelig da! xD de har ikke det nei? det var kjipt Nei de har solgt ut alle produkter å lager ingenting lenger :/ Takk for at dere har trua og følger med! Håper å komme skikkelig igang igjen i februar en gang. Freakshow og Sndvik reagerte på dette 2
Bimmerlorris Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Utrolig gøy å følge deg her inne Mr Auestad Ikke gi opp dette prosjektet !! Det er så kjedelig å følge en intr tråd, og vips så ble det stille, bilen solgt i deler og dett var dett liksom Stå på, det betaler seg til slutt God bedring med albuen
Paugen92 Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 (endret) På 18.1.2016 den 10.46, Bimmerlorris skrev: Endret Januar 10, 2024 av Paugen92 Bimmerlorris reagerte på dette 1
divad Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Følger med! Du må bruke mye tiid på ebay eller hvor du nå e finner deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå