frecjoha Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Har nettopp bestilt meg min nye 116i, hva tror dere og hvilke endringer ville dere eventuelt gjort? BMW 116i 5dørs (Urban Line) Alpinhvit Metro Sølv / Pearl Grey Delskinn Seter Interiørlister I aluminium og Høyglans Sort M Sportsratt I Skinn Solbeskyttende Vinduer Individual Shadow Line Høyglans Soltak I Glass KorsryggstøtteElektrisk Setejustering m/Minne Oppevaringspakke Park Distance Control (PDC) Dynamisk Cruise Control Adaptive LED Lykter Tåkelys LED Fjernlysassistent Lyspakke Navigasjonssystem Professional Bluetooth Professional ConnectedDrive Services Remote Services Internet RealTime Traffic Information Park Assist Instrumentkluster Med Utøket Innhold Aut. Avblendbare Innvendige Speil Aut. Avblendbare Utvendige Speil Inkl. El.Inklaffbare Sidespeil Nedfellbare Hodestøtter Bak DAB+ Radio HiFi Høyttalersystem Servotronic Driving Assistant Endret Mai 14, 2015 av frecjoha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwken Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Fikk du estimert noe dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Ingen spesifikk dato, selgeren hadde foreløpig kun fått vite slutten av april, kanskje mai. Forsto ikke alt sammen, men han snakket noe om at bilen min antagelig snart går i gult og da hadde jeg meget kort tid på meg å gjøre noen endringer. Endret Februar 24, 2015 av frecjoha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Jeg ville kanskje ha valgt oppvarmet ratt og sportseter, du sitter som regel meget behaglig med lår og sidestøtte samt gir et penere interiør. Varme i ratt har jeg også hørt er kjempedeilig om vinteren av alle som har hatt og har det. Hva med M sport pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Alarm er alltid kjekt å ha med - dessuten gir det også noe rabatt på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Har selvfølgelig vurdert sportseter og skinn, men det utgjør en ekstra kostnad på rundt 16.000,-Man kan selvfølgelig tenke "hva har det å si de ekstra få kronene", men slik har jeg tenkt de siste 30-40.000,- og på ett tidspunkt må jeg sette ned foten også. Til nå koster ekstrautstyret rundt 107.000,- Så hva skal jeg ta bort om jeg velger sportseter og skinn, jeg er enig at dette er fint. Alarm er alltid kjekt å ha med - dessuten gir det også noe rabatt på forsikringen. Det trodde jeg også, (det gjorde det i allefall før) men jeg har ringt rundt å hørt og ingen har opplyst om at dette gjør forsikkringen noe billigere, selv når jeg har spurte spesifikt om dette. Litt merkelig grunn. Endret Februar 25, 2015 av frecjoha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hva med M sport? Du kommenterte ikke rundt det. Ved m sport pakke så medfølger sportseter er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Hva med M sport? Du kommenterte ikke rundt det. Ved m sport pakke så medfølger sportseter er jeg ganske sikker på. Dette kommer i konflikt med Urban Line. Så eneste mulighet jeg har da er som sagt: Legge på Skinn og deretter sportseter (i den rekkefølgen). Endret Februar 25, 2015 av frecjoha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Skjønner Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Av ren nyskjerrighet, hvilke "fordeler" gir urban line siden du ikke vil gi slipp på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) De 16k ekstra for sportsseter vil du sannsynligvis få igjen, med renter, den dagen du skal selge. Bonusen er at du sitter langt bedre sålenge bilen er i ditt eie. Dette er noe jeg ville tatt meg råd til. Ville heller skippet f.eks. servotronic i stedet. Endret Februar 25, 2015 av *BB79* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hadde byttet soltaket ut i sportseter uten å blunke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Av ren nyskjerrighet, hvilke "fordeler" gir urban line siden du ikke vil gi slipp på denne? Utseende, om det regnes som en fordel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Skal sterkt vurdere sportseter... Ettersom det er så mange som poengterer dette. Men da må jeg også overtale kjerringa, da hun er en liten motstander av skinnseter. Endret Februar 25, 2015 av frecjoha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Hadde helt klart valgt M Sport. Urban Line = jentebil Cab3serie2009 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå