frecjoha Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Hva med disse spørsmålene: 1. Har blant annet vurdert "Driving Assistant". Noen som har dette og ser nytten?2. Har også jeg vurdert elektriske seter (vi er to som skal bytte på bilen). Er det eletriske på fører og passasjerside?3. Ryggekamera. Vil det være greit med ryggekamera når man har sotede ruter, eller er det helt bortkastet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 2. Det er elektriske seter på både fører- og passasjerside. 3. Jeg synes ryggekamera er en fin ting, og ville ikke nølt over dette ved bestilling av ny bil (liten kostnad). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Det som kanskje kan tale imot ryggekamera på akkurat 1-serien er at plasseringen ikke er helt gjennomtenkt. På f.eks. 6-serien, Golf og flere andre biler er kameraet gjemt bak selve baklukehåndtaket, mens det på 1-serien er montert rett på fangeren. Dette verken ser pent ut, eller er særlig optimalt med tanke på skitt, støv osv. Jeg ville nok derfor heller prioritert ting som varme i rattet som flere nevner og slikt før ryggekamera, selv om jeg absolutt vil tro det er kjekt å ha. Edit: Det ser ut til at kameraet er flyttet til samme plass som skiltlysene er på LCI, så da er jo det absolutt en forbedring, men problemene med skitt og støv er der jo fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 syns ryggekamera koster mye mer enn det smaker. - spesielt på en 1-serie. Hadde jeg valgt på nytt idag hadde jeg derimot valgt sensorer framme og bak, er fortsatt visuell visning i idrive. Samme med elektriske seter - syns det koster mer enn det er verdt. Men nå sitter jeg og samboeren ganske likt, bare forskjellig seteposisjon på avstand fra pedalene, noe som er enklere å endre hver dag enn om du må til å justere vinkel og høyde på rygg og sittepute hver dag. Finn ut det før du bestemmer deg. Rattvarme hadde jeg garantert valgt - har prøvd det en del og det er uvurderlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Jeg har ikke sett kameraplasseringen på LCI, men jeg kan si meg enig i at det var teit plassert før. Det ble fort en vane at jeg stryker fingeren over linsen hver gang jeg skal sette meg i bilen. Dette altså for å tørke bort dritten som har havnet der. Jeg hadde likevel fortsatt valgt ryggekamera om jeg hadde kjøpt ny bil i dag, selv om plasseringen var den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Mange meninger rundt ryggekamera og oppvarmet ratt. Hva mener dere om "Driving Assistan", Nyttig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Gjort noen endringer, har lagt til: Driving AssistantKorsryggstøtteElektrisk Setejustering m/MinneAut. Avblendbare Utvendige Speil Inkl. El.Inklaffbare SidespeilIndividual Shadow Line Høyglans Se første innlegg for komplett liste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Hvordan virker egentlig Park Assist og Cruise Control på manuel gir, blir det noe forskjell fra automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frecjoha Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 (endret) Har nå kjørt den nye bilen i to dager Kjempe fornøyd. Endret Mai 14, 2015 av frecjoha mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå