yoozup Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Hei, Jeg har nettopp hatt verksted besøk hos Bavaria Oslo for utbredning av airbagfeil. Som de fleste vet så er det kollisjonsputefeil på BMW E46. Men etter besøket så lyser den airbaglampen fortsatt, så jeg føler de kanskje ikke gjorde jobben sin. Det tok bare 15 min så var de ferdig. Jeg vet at det er kjapt å montere airbagen. Noen her som har E46 som har fått gjort dette på bilen sin? http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/kollisjonsputefeil-paa-bmw-tilbakekaller-eldre-3-serie/a/10103104/
Reef89 Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Men regner da med at du har bestilt ny time til bilen der du var slik at de får rettet opp feilen skikkelig.
Slavearbeider'n Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Jeg spurte om det samme i august på Furubakken bilverksted, de sa at dem hadde fått svært lite info. Allerede da var jo saken gammal. Rart ikke BMW kaller inn bilene. Er den varianten sammen med e39 som det fortsatt ruller en haug av på norske og utenlandske veier.
lagunilla Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Da ligger feilen et annet sted. Denne feilen får ikke lampa til å lyse. Gjelder ikke E39.
vegard89 Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Ossen kan man vite om det er utbedret på bilen fra før eventuelt? Kjøpte en e46 03mod før nyttår.
yoozup Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Skrevet Februar 26, 2015 Da ligger feilen et annet sted. Denne feilen får ikke lampa til å lyse. Gjelder ikke E39. Jo da, jeg ringte Sulland i Trondheim, de mente det er en eller annen sensor som er defekt. Så ja Bavaria Oslo gjorde jobben sin. Det var Sulland Trondheim som ringte meg og ga beskjed at dette gjøres gratis over hele landet, så lenge det er autorisert BMW forhandler.
Thundercoil Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 Tenkte jeg skulle si at i dag fikk jeg omsider brev fra BMW Norge om innkalling til kostnadsfritt bytte av airbag
vegard89 Skrevet Juni 1, 2015 Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Fikk brev fra dem idag selv faktisk. Så da er det vel bare å få byttet. Endret Juni 1, 2015 av vegard89
Slavearbeider'n Skrevet Juni 1, 2015 Skrevet Juni 1, 2015 Fikk brev selv idag, tror dere at det er mulig å ta en liten service i tillegg siden bilen allerede settes bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå