Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettopp hatt verksted besøk hos Bavaria Oslo for utbredning av airbagfeil.

Som de fleste vet så er det kollisjonsputefeil på BMW E46.

Men etter besøket så lyser den airbaglampen fortsatt, så jeg føler de kanskje ikke gjorde jobben sin.

Det tok bare 15 min så var de ferdig. Jeg vet at det er kjapt å montere airbagen.

Noen her som har E46 som har fått gjort dette på bilen sin?

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/kollisjonsputefeil-paa-bmw-tilbakekaller-eldre-3-serie/a/10103104/

Skrevet

Men regner da med at du har bestilt ny time til bilen der du var slik at de får rettet opp feilen skikkelig.

Skrevet

Jeg spurte om det samme i august på Furubakken bilverksted, de sa at dem hadde fått svært lite info. Allerede da var jo saken gammal. Rart ikke BMW kaller inn bilene. Er den varianten sammen med e39 som det fortsatt ruller en haug av på norske og utenlandske veier.

Skrevet

Da ligger feilen et annet sted. Denne feilen får ikke lampa til å lyse.

Gjelder ikke E39.

Jo da, jeg ringte Sulland i Trondheim, de mente det er en eller annen sensor som er defekt. Så ja Bavaria Oslo gjorde jobben sin. Det var Sulland Trondheim som ringte meg og ga beskjed at dette gjøres gratis over hele landet, så lenge det er autorisert BMW forhandler.

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...